«Укрзалізниця» повторно оприлюднила проєкт реконструкції центрального вокзалу Києва
Рендери проєкту вже публікували в березні, проте не врахували пропозиції та зауваження громадськості.
Рендери проєкту вже публікували в березні, проте не врахували пропозиції та зауваження громадськості.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23475 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Керівник ПАТ «Укразалізниця» Євген Кравцов опублікував рендер проєкту реконструкції Центрального залізничного вокзалу.
Той самий проєкт реконструкції Вокзальної площі Кравцов вже оприлюднював у березні 2019 року з анонсом початку робіт у липні. Тоді у громадськості було багато пропозицій і зауважень, які на даний момент не врахували.
За словами керівника Укразалізниці, в найближчі декілька місяців через систему Prozorro оберуть партнера, який візьме в оренду торговельні площі на Центральному, Південному вокзалі та конкорсі (понад 10 тис квадратних метрів).
Торговельні точки, які псують інтер’єр, обіцяють ліквідувати, а зручні та невикористовувані площі – комерціалізувати (як-от багажне відділення, де зараз проходить виставка Ukraine WOW).
За підрахунками Укразалізниці потенційний орендар витратить близько 70 млн грн на облаштування нових торговельних місць.
Кравцов розраховує на збільшення доходу в сім разів після реконструкцію вокзалу зсередини.
«Наразі ж з початку 2019 року вокзал завдав компанії більше 87 млн грн збитків.
Чому не робили цього раніше: бо в нас були зв’язані руки політичною бюрократією. Отримали дозвіл – готові до роботи. З цікавого: деякі орендарі мали «контракти» за максимально низькою ціною на 25 років. Тому зараз ще триває робота в цьому напрямі», – пояснив керівник Укрзалізниці.
До кінця року Укрзалізниця обіцяє публічно представити на обговорення громадськості всі етапи реконструкції.
У березні транспортні спеціалісти й активісти, побачивши рендер проєкту у Facebook, нарікали, що рішення прийняли без архітектурного конкурсу, а також звертають увагу, що на площу не збираються заводити трамвайні колії. Зараз пасажирам трамвая доводиться йти через довгий перехід з вулиці Старовокзальної, щоб потрапити на Вокзальну площу та на станцію метро.
Наступними кроком Кравцов назвав реконструкцію привокзальної площі, передання частини площ у концесію і будівництво торгівельно-розважального центру на базі залізничного вокзалу.
Нагадаємо, що на Привокзальній площі Львова після реконструкції трамваї довозитимуть пасажирів фактично до головного входу на вокзал.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті