Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 26101 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

11 грудня у громадський транспорт Луцька запрацювала автоматизована система оплати проїзду, пишуть Волинські новини. Цьому передував місячний тестовий період, протягом якого пристрої працювали лише в тролейбусах.

На усіх тролейбусах та автобусах, які працюють на міських маршрутах, встановили валідатори, системи GPS-моніторингу, системи автоматичного сповіщення пасажирів, системи відеоспостереження. Пасажир, зайшовши у громадський транспорт, може розрахуватися за проїзд за допомогою електронного квитка чи мобільного додатку.

Крім того, безготівкової оплати мають працювати у всіх маршрутних таксі, проте ще тиждень лучани можуть оплачувати проїзд готівкою.

Міській владі не вдалося домовитися з кількома маршрутними таксі про систему безготівкової оплати. Як наслідок, місто розірвало із ними договір. Це викликало транспортний колапс на дорогах міста.

У деяких районах зупинки були набагато більш людними, ніж зазвичай. Не всі містяни знали про відсутність маршруток.

Ті маршрутні таксі, які все курсували містом, були переповненими і через це не зупинялися наі зупинках. Люди намагалися доїхати на таксі. Однак надміний попит спричинив нестачу автівок у службі таксі. Частково відрізаними від транспортного сполучення виявилися мешканці села Липини поблизу Луцька.

Нагадаємо, що е-квиток у Києві планують запустити у квітні 2020 року. Повний запуск був запланований на перше листопада, але його відклали через неготовність метрополітену.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button