У Луцьку — транспортний колапс через введення електронного квитка. Чому так сталося?
Частина маршрутних таксі відмовилися впроваджувати систему безготівкового проїзду, і місто розірвало з ними договір.
Частина маршрутних таксі відмовилися впроваджувати систему безготівкового проїзду, і місто розірвало з ними договір.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 26101 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
11 грудня у громадський транспорт Луцька запрацювала автоматизована система оплати проїзду, пишуть Волинські новини. Цьому передував місячний тестовий період, протягом якого пристрої працювали лише в тролейбусах.
На усіх тролейбусах та автобусах, які працюють на міських маршрутах, встановили валідатори, системи GPS-моніторингу, системи автоматичного сповіщення пасажирів, системи відеоспостереження. Пасажир, зайшовши у громадський транспорт, може розрахуватися за проїзд за допомогою електронного квитка чи мобільного додатку.
Крім того, безготівкової оплати мають працювати у всіх маршрутних таксі, проте ще тиждень лучани можуть оплачувати проїзд готівкою.
Міській владі не вдалося домовитися з кількома маршрутними таксі про систему безготівкової оплати. Як наслідок, місто розірвало із ними договір. Це викликало транспортний колапс на дорогах міста.
У деяких районах зупинки були набагато більш людними, ніж зазвичай. Не всі містяни знали про відсутність маршруток.
Ті маршрутні таксі, які все курсували містом, були переповненими і через це не зупинялися наі зупинках. Люди намагалися доїхати на таксі. Однак надміний попит спричинив нестачу автівок у службі таксі. Частково відрізаними від транспортного сполучення виявилися мешканці села Липини поблизу Луцька.
Нагадаємо, що е-квиток у Києві планують запустити у квітні 2020 року. Повний запуск був запланований на перше листопада, але його відклали через неготовність метрополітену.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті