Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Хмарочос

У 2020 році Київ дотуватиме громадський транспорт на загальну суму у 2,3 мільярда гривень. Про це йдеться у проєкті рішення КМДА.

Для порівняння, Берлін, зі співставною кількістю населення, витрачає на громадський транспорт приблизно у 25 разів більше.

Зокрема, з бюджету Києва дотації на міські автобуси складуть 150 мільйонів гривень, на трамваї – 450 мільйонів, на метро – 600 мільйонів. Відповідно, решту бюджету комунальних перевізників складають доходи від продажу квитків, а також компенсація за перевезення пасажарів-пільговиків.

Транспортний експерт Іван Черниш підрахував, що на кожні вісім гривень, які сплачує за одну поїздку пасажир міського транспорту, місто доплачує близько 30-35 копійок. Тобто дотації складають приблизно 3-4% від загальної вартості поїздки.

Це відповідає цифрам, озвученим комунальниками торік перед підвищенням вартості проїзду до восьми гривень. Заявляли, що «обґрунтований тариф» становить 8,77 гривні в наземному транспорті та 8,27 – у метро.

Тим часом у містах Європи частка субсидування громадського транспорту коливається між 30% та 70%. Зокрема, кожна поїздка на громадському транспорті у Варшаві дофінансовується з бюджету міста приблизно на 67%. Дохід від продажу квитків складає 30,7% загальної вартості поїздки. Так, до кожного разового квитка на 20 хвилин вартістю 3,4 злотих місто доплачує 7,67 злотих.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button