В Києві недофінансовують громадський транспорт в порівнянні з містами Європи (розрахунки)
У європейських містах муніципалітет доплачує за кожну поїздку 30-70% вартості квитка, а в Києві – лише 3-4%.
У європейських містах муніципалітет доплачує за кожну поїздку 30-70% вартості квитка, а в Києві – лише 3-4%.
Фото: Хмарочос
У 2020 році Київ дотуватиме громадський транспорт на загальну суму у 2,3 мільярда гривень. Про це йдеться у проєкті рішення КМДА.
Для порівняння, Берлін, зі співставною кількістю населення, витрачає на громадський транспорт приблизно у 25 разів більше.
Зокрема, з бюджету Києва дотації на міські автобуси складуть 150 мільйонів гривень, на трамваї – 450 мільйонів, на метро – 600 мільйонів. Відповідно, решту бюджету комунальних перевізників складають доходи від продажу квитків, а також компенсація за перевезення пасажарів-пільговиків.
Транспортний експерт Іван Черниш підрахував, що на кожні вісім гривень, які сплачує за одну поїздку пасажир міського транспорту, місто доплачує близько 30-35 копійок. Тобто дотації складають приблизно 3-4% від загальної вартості поїздки.
Це відповідає цифрам, озвученим комунальниками торік перед підвищенням вартості проїзду до восьми гривень. Заявляли, що «обґрунтований тариф» становить 8,77 гривні в наземному транспорті та 8,27 – у метро.
Тим часом у містах Європи частка субсидування громадського транспорту коливається між 30% та 70%. Зокрема, кожна поїздка на громадському транспорті у Варшаві дофінансовується з бюджету міста приблизно на 67%. Дохід від продажу квитків складає 30,7% загальної вартості поїздки. Так, до кожного разового квитка на 20 хвилин вартістю 3,4 злотих місто доплачує 7,67 злотих.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті