Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 25002 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця планує продавати квитки на поїзди зі знижкою в разі придбання заздалегідь до дати поїздки. Про це розповів у інтерв’ю БізнесЦензор член правління компанії Марчін Целеєвський.

«Ми хочемо продавати квитки, як у літаку: з найменшою ціною завчасно і з вищою ціною безпосередньо ближче до дати поїздки… Це питання наразі у процесі розробки, зараз ми проводимо дослідження», – повідомив він.

Таку систему планують запровадити для поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+, а також для потягів дальнього слідування, включаючи плацкарт, купе та люкс.

Целеєвський зазначив, що тарифи в Укрзалізниці зараз негнучкі, бо тариф включає понад десять складових та має бути затверджений безліччю організацій та комітетів. Водночас ціноутворення не враховує платоспроможність різних людей: для когось вартість квитка зависока, а хтось навпаки може платити більше.

Нагадаємо, Укрзалізниця заявляла, що до кінця 2019 року створить «Вокзальну компанію» за моделлю німецької Deutsche Bahn. На її баланс переведуть усі вокзали.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button