Київрада проголосувала за викуп цеху «Більшовика» для будівництва Шулявської розв’язки
Вартість цеху ще не визначили, але сподіваються, що власник її не оскаржуватиме.
Вартість цеху ще не визначили, але сподіваються, що власник її не оскаржуватиме.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Депутати Київради підтримали проєкт рішення про викуп цеху №5 заводу «Більшовик», який «перебуває у приватній власності», повідомляє пресслужба КМДА.
«Прийняття цього рішення дуже важливе для продовження реконструкції Шулявського шляхопроводу. Щоб розпочати будівництво з’їздів з мосту, в першу чергу потрібно знести цех №5», – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
На місці цеху мають побудувати провоповоротний з’їзд із проспекту Перемоги на вулицю Вадима Гетьмана та лівоповоротний з’їзд із вулиці Олександра Довженка на проспект Перемоги.
Вартість цеху визначать після фахової оцінки будівлі, обладнання, втраченої вигоди тощо. Власник ще матиме право оскаржити оціночну вартість, хоча у Київраді сподіваються, що той «зрозуміє, що ця суспільна потреба є вимогою часу і розвитку міста».
Цех належить АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (до 2018 року – ПАТ «Більшовик»), який перебуває у державній власності. Наразі у будівлі розміщено секондхенди.
Інженер Віктор Петрук, який розробив альтернативний проєкт Шулявської розв’язки, що не передбачав знесення цеху, стверджує, що цех «Більшовика» не можна відчужити, згідно з законодавством.
На його думку, стаття 2 Закону «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» не дозволяє відчужувати об’єкти, які перебувають у державній власності – а саме у державній власності перебуває цех №5.
У КМДА вважають, що рух мостом вдастся запустити до кінця грудня, а до літа наступного року транспортна розв’язка запрацює на повну потужність. Днями встановили останню секцію Шулявського шляхопроводу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті