Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: glavcom.ua

Віталій Кличко збирається звернутися до президента Зеленського через так званий «саботаж» у знесенні цеху заводу «Більшовик», що заважає будувати Шулявський міст. Про це він заявив на брифінгу, повідомляє «Укрінформ».

«Складається враження, що для Фонду держмайна ринок секондхенду, який знаходиться у п’ятому цеху, більш важливий, ніж повноцінна і вчасно збудована розв’язка. Бо тут справа в іншому — приватизація під шумок, а винуватцем намагаються зробити місто», – нарікає мер Києва. Він вважає, що з цим допоможе розібратися президент.

Розв’язка за затвердженим проєктом від «Київдормостпроекту» передбачає знесення одного з корпусів заводу «Більшовик» і будівництво на його місці петлі. Віталія Кличка ще у 2017 році попереджали про те, що завод належить державі і не може бути переданий до комунальної власності. Тож місто не має права зносити конструкції заводу задля своїх потреб.

Навесні підрядник проєкту також розповідав, що п’ятий цех, скоріше за все, не знесуть і це завадить будівництву розв’язки. Натомість в КМДА повідомляли про «досягнуті домовленості».

«Наскільки мені відомо, вже досягнуті якісь домовленості з заводом, в тому числі і документально. Переговори з Фондом держмайна ведуться й надалі», – коментував головний інженер Олександр Здольник.

Також повідомлялося, що працівники заводу виступали проти знесення, але, зрештою, погодилися заради суспільної необхідності. При цьому висунули умови – втрачені приміщення мають бути відшкодовані. Наразі площі п’ятого, ливарного, цеху «Більшовика» здають в оренду.

Нагадаємо, що у КМДА обрали дорожчий та менш ефективний варіант розв’яки на Шулявці. Альтернативний проект взагалі не передбачав знесення корпусу заводу і тричі підтримувався петиціями. Як зазначав автор, затверджений проєкт не покращує транспортну ситуацію та знищує історико-культурну спадщину.

Проте у КМДА проєкт Петрука назвали надто дорогим. Зазначимо, що за ним реконструкція Шулявського місту мала обійтися Києву в 760 мільйонів гривень, а за проєктом від КМДА його вартість становила 830 мільйонів.

Вже пізніше фінальна ціна проекту знову виросла — і, за словами Кличка, може сягнути півтора мільярда гривень.

Нагадаємо, реконструкція Шулявського мосту розпочалася 17 березня і триватиме 17 місяців. Вона почалася після двох років з моменту обвалу. Міст одночасно зносять та відбудовують. Шулявський міст матиме шість смуг, основний проїзд буде прокладено через вулиці Довженка та Гетьмана. Лівоповоротні та правоповоротні з’їзди матимуть дві смуги руху. Як пояснював Олександр Здольник раніше, Шулявський міст має стати зручним для впровадження інженерних рішень у майбутньому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button