Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Цех №5 заводу «Більшовик» (ліворуч). Фото: пресслужба КМДА

Депутати Київради підтримали проєкт рішення про викуп цеху №5 заводу «Більшовик», який «перебуває у приватній власності», повідомляє пресслужба КМДА.

«Прийняття цього рішення дуже важливе для продовження реконструкції Шулявського шляхопроводу. Щоб розпочати будівництво з’їздів з мосту, в першу чергу потрібно знести цех №5», – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

На місці цеху мають побудувати провоповоротний з’їзд із проспекту Перемоги на вулицю Вадима Гетьмана та лівоповоротний з’їзд із вулиці Олександра Довженка на проспект Перемоги.

Вартість цеху визначать після фахової оцінки будівлі, обладнання, втраченої вигоди тощо. Власник ще матиме право оскаржити оціночну вартість, хоча у Київраді сподіваються, що той «зрозуміє, що ця суспільна потреба є вимогою часу і розвитку міста».

Цех належить АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (до 2018 року – ПАТ «Більшовик»), який перебуває у державній власності. Наразі у будівлі розміщено секондхенди.

Інженер Віктор Петрук, який розробив альтернативний проєкт Шулявської розв’язки, що не передбачав знесення цеху, стверджує, що цех «Більшовика» не можна відчужити, згідно з законодавством.

На його думку, стаття 2 Закону «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» не дозволяє відчужувати об’єкти, які перебувають у державній власності – а саме у державній власності перебуває цех №5.

У КМДА вважають, що рух мостом вдастся запустити до кінця грудня, а до літа наступного року транспортна розв’язка запрацює на повну потужність. Днями встановили останню секцію Шулявського шляхопроводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button