Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: antiadvertisingagency.com

Департамент економіки КМДА оголосила конкурс на залучення інвестора, аби той встановив 120 лавок в різних локаціях в центрі міста, на яких буде розміщена реклама (в Подільському, Шевченківському, Солом’янському, Печерському, Голосіївському районах м. Києва).

Лавки, зокрема, хочуть встановити на Контрактовій площі, реконструкція якої наразі запланована, проте лавок із рекламою в проєкті реконструкції немає.

Загальна вартість інвестиції в проєкті КМДА – мільйон вісімсот дев’яносто сім тисяч гривень, термін дії інвестиційного договору з моменту набрання чинності становить 15 років. За розміщення реклами, згідно з умовами, гроші в держбюджет увесь час не стягуватимуться. Натомість інвестор має «підтримувати об’єкти в адекватному стані».

Лавки з рекламою на 15 років пропонують встановити біля ТРЦ «Океан Плаза» (25 штук), біля пам’ятника Сковороді (10 штук), біля проходу до пам’ятника Самсону (10 штук), поблизу ТРЦ «Гулівер» (10 шт.), НСК «Олімпійський» (20 штук), на вул. Велика Васильківська, 57/3 (4 штуки), біля Національного цирку України (4 штуки), біля Палацу «Україна» (5 штук), біля станцій метро «Площа Льва Толстого» (5 штук) і «Політехнічний інститут» (5 штук), на площі перед Виставковим Центром (20 штук).

«Хмарочос» звернувся за поясненнями в управління з питань реклами КМДА:

«Згідно з Правилами розміщення реклами в місті Києві, можна розміщувати рекламу на елементах (частинах) об`єктів благоустрою, які використовують як рекламоносії. Це може бути урна, лава, собача вбиральня (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв.м) та громадська вбиральня (розмір рекламного поля не більше 4,32 кв.м). Основне, щоб рекламний засіб при цьому не перешкоджав вільному руху пішоходів».

Разом із тим в управлінні з питань реклами наголосили:

«Плата за розміщення реклами на об’єктах комунальної власності надходить до міського бюджету. Вона залежить від місця розташування та площі рекламної конструкції».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button