Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Крюківський вагонобудівний завод

Дизель-поїзд ДПКр-3, виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі у Кременчуці, пройшов випробування, які тривали місяць, повідомляє пресслужба заводу.

Комісія, зокрема, відзначила м’якість руху поїзду. Було вирішено виготовити дослідну партію з шести таких поїздів.

Поїзд має у складі три вагони. Два головні є моторними, а між ними розташовано один безмоторний.

У поїзді 170 місць – першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Сидіння завширшки 50 сантиметрів мають індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.

У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено столи. Ширина сидінь дещо менша – до 45 сантиметрів. Крісла обладнані розетками.

У холодну пору року працюватимуть рідинні обігрівачі, по два на кожен вагон. Також передбачено електропідігрів салону при неробочому двигуні. Це забезпечує економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед посадкою у холодні дні.

Поїзд обладнано спеціальним висувним пандусом для пасажирів з інвалідністю.

«Укрзалізниця» анонсувала, що запустить новий поїзд на маршруті Kyiv Boryspil Express.

Також на Видубичах почали будувати нову зупинку для Kyiv Boryspil Express, щоб інтегрувати експреси планують інтегрувати з автовокзалом і метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button