Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Крюківський вагонобудівний завод

Дизель-поїзд ДПКр-3, виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі у Кременчуці, пройшов випробування, які тривали місяць, повідомляє пресслужба заводу.

Комісія, зокрема, відзначила м’якість руху поїзду. Було вирішено виготовити дослідну партію з шести таких поїздів.

Поїзд має у складі три вагони. Два головні є моторними, а між ними розташовано один безмоторний.

У поїзді 170 місць – першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Сидіння завширшки 50 сантиметрів мають індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.

У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено столи. Ширина сидінь дещо менша – до 45 сантиметрів. Крісла обладнані розетками.

У холодну пору року працюватимуть рідинні обігрівачі, по два на кожен вагон. Також передбачено електропідігрів салону при неробочому двигуні. Це забезпечує економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед посадкою у холодні дні.

Поїзд обладнано спеціальним висувним пандусом для пасажирів з інвалідністю.

«Укрзалізниця» анонсувала, що запустить новий поїзд на маршруті Kyiv Boryspil Express.

Також на Видубичах почали будувати нову зупинку для Kyiv Boryspil Express, щоб інтегрувати експреси планують інтегрувати з автовокзалом і метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button