Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Информатор

На мосту ім. Патона повністю відкрили рух. Як повідомляє Київавтодор, ремонтні роботи закінчили на три доби раніше. Для плити автопроїзду використали бетон з поліпшеними якостями. Аварійно-відновлювальні роботи тривали цілодобово.

Нагадаємо, що в ході робіт з ліквідації аварійного просідання на мосту ім. Патона натрапили на пошкодження плити автопроїзду. На аварійній ділянці влаштовували нову арматуру і заливали нову частину.

Раніше, 17 грудня на мосту Патона виявили аварійне просідання покриття. Щоб зупинити руйнування плити автопроїзду на споруді розпочали цілодобові аварійні роботи. Через це перекрили крайню праву смугу в напрямку лівого берега.

Денне асфальтування мосту. Фото: Київавтодор

6 листопада на засіданні транспортної комісії Київради заявили про критичний стан мосту Патона. Доктор технічних наук Валерій Позняков повідомив, що міст уже непрацездатний і термін експлуатації закінчився. Металоконструкції мосту постійно піддаються корозії та руйнуються. При цьому в КМДА кажуть, що готові реконструювати міст Патона, якщо отримають дозвіл Мінкульту. На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції — повернути назад у реєстр.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button