Безкоштовна вода і відсутність бронювання: як київська кав’ярня намагається бути дружньою до гостей
Головною особливістю кав’ярні вважають дружність до фрілансерів, які приходять попрацювати.
Головною особливістю кав’ярні вважають дружність до фрілансерів, які приходять попрацювати.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Керівний партнер Blur Coffee Євген Білоусов розповів про практики кав’ярні, покликані зробити заклад більш дружнім до відвідувачів.
Кав’ярня Blur Coffee відкрилася на вулиці Мечникова, біля станції метро «Кловська», у квітні 2018 року. Тут готують каву та сніданки. Білоусов запевняє, що заклад тримає ціни незважаючи на розташування.
Зараз діє меню, в якому чорна кава коштує 29 гривень, «біла кава» (капучіно, латте тощо) – 39 гривень, кускус з авокадо, фетою і цвітною капустою – 115 гривень, а бейгл з індичкою – 169 гривень.
Питна вода є у вільному доступі. За словами Білоусова, фільтраційну систему міняють раз на місяць.
Головною особливістю кав’ярні він вважає дружність до фрілансерів, які приходять попрацювати. «Щоб знайти собі місце, часом слід попросити посунутися або прибрати чужу сумку, або просто трохи почекати», – пише він.
Нещодавно ми писали про харківське кафе, яке навпаки вирішило боротися з використанням простору як коворкінгу.
У Blur Coffee також не можна забронювати столик – кажуть, що так роблять, аби всі гості були рівними один перед одним і не мали привілеїв.
Працівники закладу сортують сміття і вивозять «тетрапак» у пункти переробки.
У кав’ярні регулярно оновлюється меню, уніформа працівників і посуд. Так, меню частково оновлюють щомісяця. Раз на два місяці змінюють вуличну інсталяцію. Раз на сезон вигадують нову форму кавоварів.
Також раз на сезон оновлюють столовий інвентар, докуповують посуд замість побитого та поцупленого, а ще лагодять двері до вбиральні, бо, за словами Білоусова, їх дуже часто ламають, оскільки «кава – це сечогінне».
Раніше «Хмарочос» писав про те, як влаштована екологічна політика громадського ресторану Urban Space 500.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті