На Шулявці відкрилася нова раменна Ramen vs Marketing
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Монозаклад Ramen vs Marketing розпочав роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це вже друга раменна Food vs Marketing у Києві.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна закрилася на новорічні свята і повноцінно запрацює 4 січня.
Нова раменна розрахована на 45 місць (на відміну від 19 в першому закладі) і здатна обслуговувати тисячу людей на добу.
У Ramen vs Marketing можна замовити рамени чотирьох видів: шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Середній чек закладу – 120 грн на гостя.
Відвідати раменну запрошують студентів університетів, що розташовані неподалік (КПІ, КНЕУ, НАУ) і всіх раменолюбів Києва.
До 2021 року Food vs Marketing планує запустити ще чотири нових заклади, зокрема, на Подолі.
Раменна створена компанією Food vs Marketing та шефом Євгеном Михайленко. Про особливості та історію рамену «Хмарочос» розпитав у шефа після відкриття першого закладу на Арсенальній.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті