Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Food vs Marketing

Монозаклад Ramen vs Marketing розпочав роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це вже друга раменна Food vs Marketing у Києві.

Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна закрилася на новорічні свята і повноцінно запрацює 4 січня.

Нова раменна розрахована на 45 місць (на відміну від 19 в першому закладі) і здатна обслуговувати тисячу людей на добу.

У Ramen vs Marketing можна замовити рамени чотирьох видів: шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Середній чек закладу – 120 грн на гостя.

Відвідати раменну запрошують студентів університетів, що розташовані неподалік (КПІ, КНЕУ, НАУ) і всіх раменолюбів Києва.

До 2021 року Food vs Marketing планує запустити ще чотири нових заклади, зокрема, на Подолі.

Фото: Food vs Marketing

Раменна створена компанією Food vs Marketing та шефом Євгеном Михайленко. Про особливості та історію рамену «Хмарочос» розпитав у шефа після відкриття першого закладу на Арсенальній.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button