На Шулявці відкрилася нова раменна Ramen vs Marketing
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 257 днів. За цей час ми опублікували 26009 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: Food vs Marketing
Монозаклад Ramen vs Marketing розпочав роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це вже друга раменна Food vs Marketing у Києві.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна закрилася на новорічні свята і повноцінно запрацює 4 січня.
Нова раменна розрахована на 45 місць (на відміну від 19 в першому закладі) і здатна обслуговувати тисячу людей на добу.
У Ramen vs Marketing можна замовити рамени чотирьох видів: шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Середній чек закладу – 120 грн на гостя.
Відвідати раменну запрошують студентів університетів, що розташовані неподалік (КПІ, КНЕУ, НАУ) і всіх раменолюбів Києва.
До 2021 року Food vs Marketing планує запустити ще чотири нових заклади, зокрема, на Подолі.
Фото: Food vs Marketing
Раменна створена компанією Food vs Marketing та шефом Євгеном Михайленко. Про особливості та історію рамену «Хмарочос» розпитав у шефа після відкриття першого закладу на Арсенальній.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті