На Шулявці відкрилася нова раменна Ramen vs Marketing
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Фото: Food vs Marketing
Монозаклад Ramen vs Marketing розпочав роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це вже друга раменна Food vs Marketing у Києві.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна закрилася на новорічні свята і повноцінно запрацює 4 січня.
Нова раменна розрахована на 45 місць (на відміну від 19 в першому закладі) і здатна обслуговувати тисячу людей на добу.
У Ramen vs Marketing можна замовити рамени чотирьох видів: шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Середній чек закладу – 120 грн на гостя.
Відвідати раменну запрошують студентів університетів, що розташовані неподалік (КПІ, КНЕУ, НАУ) і всіх раменолюбів Києва.
До 2021 року Food vs Marketing планує запустити ще чотири нових заклади, зокрема, на Подолі.
Фото: Food vs Marketing
Раменна створена компанією Food vs Marketing та шефом Євгеном Михайленко. Про особливості та історію рамену «Хмарочос» розпитав у шефа після відкриття першого закладу на Арсенальній.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті