На Шулявці відкрилася нова раменна Ramen vs Marketing
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин. Повноцінно він запрацює 4 січня.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Food vs Marketing
Монозаклад Ramen vs Marketing розпочав роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це вже друга раменна Food vs Marketing у Києві.
Заклад відкрили 28 грудня на кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна закрилася на новорічні свята і повноцінно запрацює 4 січня.
Нова раменна розрахована на 45 місць (на відміну від 19 в першому закладі) і здатна обслуговувати тисячу людей на добу.
У Ramen vs Marketing можна замовити рамени чотирьох видів: шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Середній чек закладу – 120 грн на гостя.
Відвідати раменну запрошують студентів університетів, що розташовані неподалік (КПІ, КНЕУ, НАУ) і всіх раменолюбів Києва.
До 2021 року Food vs Marketing планує запустити ще чотири нових заклади, зокрема, на Подолі.
Фото: Food vs Marketing
Раменна створена компанією Food vs Marketing та шефом Євгеном Михайленко. Про особливості та історію рамену «Хмарочос» розпитав у шефа після відкриття першого закладу на Арсенальній.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті