Впродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини
Нульова смертність є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування.
Нульова смертність є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23269 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У норвезькому місті Осло нульова статистика смертності на дорогах за 2019 рік. За рік жодної людини не загинуло в ДТП – включаючи дітей, велосипедистів і пішоходів. Населення Осло – 673 тисяч осіб. Нульова смертність є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору, грамотного планування, а також дотримання правил та загальної самосвідомості, пояснюють у Фейсбук-спільноті «Зручне місто».
Нагадаємо, що три роки тому в Осло обмежили рух автомобілів через забруднення повітря. А на початку 2019 року в норвезькій столиці заборонили паркування в центрі міста. Як наслідок, кількість піших прогулянок у центрі зросла на 10%
Натомість за статистикою, щодня в Україні трапляються понад 400 аварій на дорогах і вісім людей гинуть. При цьому, найбільшу кількість ДТП за 2019 рік реєструють у Києві та Київській області (25,5 і 7,6 тис відповідно), Одеській області (9,2 тис), Харківській (7,3 тис), Дніпропетровській (6,9 тис) та Львівській (6,9 тис) областях.
Найчастіше ДТП трапляються при переході між сезонами – у жовтні та грудні, а також у серпні-вересні, коли у містах збільшується кількість автівок.
Центр організації дорожнього руху повідомляє, що у передсвятковий тиждень (23 – 29 грудня) Патрульна поліція зафіксувала в Києві 1040 ДТП (для порівняння, тижнем раніше – 962). У тому числі 62 аварії – з потерпілими (тижнем раніше – 44). Загинуло двоє людей. Травмовано 76 людей – на 30 більше, ніж тижнем раніше.
Відбулося 42 наїзди на пішоходів – це на 15 більше, ніж тижнем раніше. При цьому 27 наїздів сталося на пішохідних переходах (на 19 більше, ніж позаминулого тижня).
Нагадаємо, в кінці грудня велосипедисти провели акцію «Годі нас вбивати 2.0» під будівлею МВС. Приводом стала нещодавня загибель двох велосипедистів унаслідок ДТП у Києві.
© Хмарочос | 2023
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті