Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: archodessa

Одеський ресторатор Алекс Купер оголосив збір коштів для викупу руїн цехової будівлі ХIХ століття. Будівлю продають під реконструкцію за 195 тисяч доларів.

По 10% погодилися вкласти сам Купер та одеські бізнесмени Андрій Ставніцер і Дмитро Казавчинський. За кілька годин зібралася група людей, які зголосилися вкласти сукупно всю необхідну суму.

Попередньо планують зареєструвати ТОВ, внести статутний капітал, викупити будівлю, потім реконструювати її та продати під облаштування «крутого простору». Наразі отримали згоду від власника на продаж.

Великий паровозний цех вагоноремонтних майстерень барона Унгерна-Штенберга було збудовано 1883 року.

Продавець повідомляє, що площа будівлі становить 4000 квадратних метрів. Розроблено передпроєктну документацію на реконструкцію під адміністративну чотириповерхову будівлю з підвалом та мансардою. Площа має збільшитися до понад 17 тисяч кв.метрів.

Стан внутрішнього двору

У підвалі запроєктовано фітнес-центр, баня та кухня ресторану. На першому поверсі планують розташувати кав’ярні та конференц-залу, на другому – офіси.

Якщо задум Купера буде здійснено, реконструкцію, можливо, проведуть за іншим проєктом. У будь-якому разі ресторатор назвав «нісенітницею» припущення про розміщення у цій будівлі ринку їжі – днями він оголосив про перезапуск заснованого ним Міського ринку їжі в новому форматі.

Тим часом архітектор Микола Чепелєв зауважує, що реконструкція будівлі буде непростим завданням. Зокрема, ділянку розташовано між залізничними гілками й під’їхати до неї можна лише через залізничний переїзд, що ускладнить логістику. Одним із рішень може бути будівництво естакади або тунелю.

Згідно з Генпланом, ділянка не входить у зону забудови, тут передбачено вулицю або естакаду. Цю проблему можна буде вирішити розробкою детального плану території або коригуванням Генплану, що відбудеться не раніше 2021 року.

Статус пам’ятки архітектури також ускладнить реконструкцію. «Наразі всі внутрішні металічні елементи типу колонн і сходів демонтовано, їхня доля невідома. Радше за все, відновленню не підлягають. В ідеалі можна поставити копію», – зазначає Чепелєв.

Нагадаємо, наприкінці вересня Алекс Купер відкрив Kyiv Food Market. У жовтні поряд із ним відкрив відкрив бар «Молодість».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button