В’їзд у центр Варшави планують дозволити лише для автівок з нульовими викидами
На думку очільника Варшави, в місто щодня заїздить забагато автомобілів, а переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
На думку очільника Варшави, в місто щодня заїздить забагато автомобілів, а переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23469 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Рафал Трясковський, очільник Варшави, заявив, що транспорт у місті спричинює велику частку забруднення повітря. У столиці зареєстровано півтора мільйони автомобілів. За його словами, на 1000 жителів зареєстровано 859 транспортних засобів, а це набагато більше, ніж у будь-якій столиці ЄС, пише видання Transport Publiczny
На його думку, для покращення екологічної ситуації недостаньо інвестицій у рейковий транспорт. Потрібен комплексний підхід, який включатиме збільшені плати за паркування і підвищення штрафів за некоректне паркування.
Крім того, на думку Трясковського, в місто щодня заїздить забагато автомобілів. При цьому переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
«Я хотів би розпочати дискусію про зону, доступну лише для автомобілів з нульовими викидами. Це суперечливий дискурс, на це потрібен час», – каже Рафал Трясковський.
На думку міського голови, така зона може охоплювати Старе місто чи Королівський тракт (історичну дорогу з Старого міста в південні передмістя Варшави, де зараз розташований цілий ряд історичних будівель).
Першим кроком можуть стати автобуси з нульовими викидами, які повинні курсувати по Краківському передмістю (одній з найпрестижніших вулиць Варшави, популярному місці для прогулянок).
Також у 2020 році в Варшаві планують створити більше смуг громадського транспорту. Мер пообіцяв незабаром представити план перетворення центру міста, який має зробити Варшаву зеленішою і менш «забетонованою».
Нагадаємо, що в Барселоні заборонили в’їзд «старих» автівок до міста та передмістя. Протягом чотирьох років міська влада сподівається зробити повітря на 20% чистішим
Читайте також: Варшава витратить на нові електробуси більше 100 млн доларів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті