Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрзалізниця / Фейсбук

Укрзалізниця заявила, що у 2019 році закупила 18 нових пасажирських вагонів українського виробника (16 вагонів купейного типу і два вагони СВ) і передплатила поставку ще 26 вагонів у 2020 році.

При цьому у прес-службі підприємства підкреслили, що всі пасажирські вагони придбали лише за кошти компанії.

«Укрзалізниця не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом», – йдеться в повідомленні.

Як наслідок, у 2019 році збитки в пасажирському секторі можуть перевищити 12 млрд грн.

Раніше член наглядової ради «Укрзалізниці» Крістіан Кун наголошував, що держава повинна дотувати пасажирські залізничні перевезення. Саме так роблять у всіх європейських країнах.

Крістіан Кун говорив, що для модернізації Укрзалізниці просто необхідне залучення коштів державного і місцевого бюджетів для придбання рухомого складу та компенсації збитків за перевезення пасажирів пільгових категорій, як це передбачено законом «Про залізничний транспорт».

Читайте також: В Києві недофінансовують громадський транспорт в порівнянні з містами Європи (розрахунки)

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button