МАУ не літатиме в Іран, закриє рейси в Таїланд і сумнівається в доцільності польотів в ОАЕ
Для рейсу в Дубаї відтепер доведеться облітати повітряний простір Ірану і дозаправляти літак.
Для рейсу в Дубаї відтепер доведеться облітати повітряний простір Ірану і дозаправляти літак.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23626 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Президент МАУ Євгеній Дихне повідомив, що авіакомпанія найближчим часом закриє рейси в Бангкок. Перельоти в Дубаї наразі під знаком питання, пише ЦТС, посилаючись на інтерв’ю в LB.ua.
Тепер для рейсів в ОАЕ потрібно облітати Іран, після того як нещодавно український літак МАУ, повертаючись із Тегерану, розбився зі 180 пасажирами на борту після влучення у нього ракети ППО.
Раніше політ у Дубаї через територію Ірану займав п’ять з половиною годин туди і шість годин у зворотньому напрямку. На таку подорож в обліт знадобиться більше восьми годин, оскільки літакам потрібно буде дозаправлятися.
«Дубаї під питанням. Як виконувати цей рейс, яким повітряним судном? Ми “дев’ятисоткою” [Boeing 737-900], найбільш важкою, не долітаємо туди без посадки. Зараз можна сісти в Ларнаці або в Анталії на дозаправку. Варіанти є, якщо ми вважатимемо їх доцільними. Нам же ще потрібно конкурувати з тими, хто не облітає цей район», – прокоментував Євгеній Дихне.
Рейси в Бангкок, за словами директора МАУ, наразі збиткові. Компанія виконує зобов’язання перед пасажирами, які завчасно купили квитки. Проте, коли сезон відпочинку скінчиться, цей напрямок закриють.
Рейси з Києва в Пекін, як пояснив Дихне, відновлять лише «при поверненні до первісного маршруту», який пролягав через Російську Федерецію.
На думку директора МАУ, в катастрофі літака винний Іран, який не закрив повітряний простір країни:
«Це було їхнє зобов’язання, яке вони взяли на себе, підписуючи міжнародний договір, інакше туди ніхто не літав би. Вони мали передбачити всі ризики».
Читайте також: Авіакомпанії МАУ загрожує банкрутство. Що трапилося?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті