МАУ не літатиме в Іран, закриє рейси в Таїланд і сумнівається в доцільності польотів в ОАЕ
Для рейсу в Дубаї відтепер доведеться облітати повітряний простір Ірану і дозаправляти літак.
Для рейсу в Дубаї відтепер доведеться облітати повітряний простір Ірану і дозаправляти літак.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Президент МАУ Євгеній Дихне повідомив, що авіакомпанія найближчим часом закриє рейси в Бангкок. Перельоти в Дубаї наразі під знаком питання, пише ЦТС, посилаючись на інтерв’ю в LB.ua.
Тепер для рейсів в ОАЕ потрібно облітати Іран, після того як нещодавно український літак МАУ, повертаючись із Тегерану, розбився зі 180 пасажирами на борту після влучення у нього ракети ППО.
Раніше політ у Дубаї через територію Ірану займав п’ять з половиною годин туди і шість годин у зворотньому напрямку. На таку подорож в обліт знадобиться більше восьми годин, оскільки літакам потрібно буде дозаправлятися.
«Дубаї під питанням. Як виконувати цей рейс, яким повітряним судном? Ми “дев’ятисоткою” [Boeing 737-900], найбільш важкою, не долітаємо туди без посадки. Зараз можна сісти в Ларнаці або в Анталії на дозаправку. Варіанти є, якщо ми вважатимемо їх доцільними. Нам же ще потрібно конкурувати з тими, хто не облітає цей район», – прокоментував Євгеній Дихне.
Рейси в Бангкок, за словами директора МАУ, наразі збиткові. Компанія виконує зобов’язання перед пасажирами, які завчасно купили квитки. Проте, коли сезон відпочинку скінчиться, цей напрямок закриють.
Рейси з Києва в Пекін, як пояснив Дихне, відновлять лише «при поверненні до первісного маршруту», який пролягав через Російську Федерецію.
На думку директора МАУ, в катастрофі літака винний Іран, який не закрив повітряний простір країни:
«Це було їхнє зобов’язання, яке вони взяли на себе, підписуючи міжнародний договір, інакше туди ніхто не літав би. Вони мали передбачити всі ризики».
Читайте також: Авіакомпанії МАУ загрожує банкрутство. Що трапилося?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті