Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: brusselstimes.com

19 січня австрійська залізниця запустила перший за 17 років нічний поїзд Відень-Брюссель-Інсбрук. Кілька екозахисних організацій заявили, що поїздка на ньому справляє в 11 разів менший вплив на довкілля, ніж подорож літаком за аналогічним маршрутом, повідомляє The Brussels Times.

Потяг Nightjet курсуватиме між столицями Австрії та Бельгії двічі на тиждень. Він зупиняється у німецьких Нюрнберзі та Мюнхені, а також бельгійському Льєжі.

Найдешевший квиток коштує 30 євро – за таку ціну 16-годинну нічну поїздку доведеться провести сидячи. Спальне місце обійдеться від 120 євро.

Низка екозахисних організацій і груп, таких як Greenpeace,Bond Beter Leefmilieu, TrainTramBus, Zomer Zonder Vliegen та Back on Track Belgium, закликали створити у Брюсселі залізничний хаб та запустити ще більше нічних поїздів у різні столиці Європи.

Читайте також: CNN склала топ-20 найкращих нічних поїздів Європи. Серед них – Київ-Варшава

У ХХ столітті нічні поїзди були стандартом залізничних перевезень у Європі, але останнім часом стають все більшою рідкістю. Скасовувати нічні потяги почали й в Україні.

Однією з причин став бум лоукост-авіакомпаній, які дозволяють дістатися з одного кутка Європи до іншого за короткий проміжок часу. Невеликі відстані долають швидкісні поїзди. У таких умовах довгі нічні поїздки стають неконкурентними.

Та через шкоду авіації довкіллю у багатьох країнах Європи почали повертати нічні поїзди.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button