Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

У 2019 році продажі автівок у світі знизилися на більше, ніж чотири відсотки – хоча виробники автівок докладали зусиль, аби знайти своїх покупців на ринках, що розвиваються, розповідає CNN.

За даними аналітиків, минулого року кількість автомобілів, проданих на основних світових ринках, зменшилась до 90,3 мільйона, тоді як у 2018 році продали 94,4 мільйони автівок, а в 2017 – 95,2 мільйонів.

Доки виробники автівок намагаються мінімізувати шкоду від двигуна внутрішнього згорання, експерти висловлюю припущення, що почався «невблаганний спад» глобального попиту на приватні автомобілі.

За даними Міжнародного валютного фонду, автомобільна промисловість складає 5,7% світової економічної продукції та 8% експорту товарів.

Найбільший удар для виробників автомобілів минулого року припав на Китай, де нині найпотужніший у світі ринок транспортних засобів. Різке уповільнення економічного зростання та усунення податкових пільг при закупівлі електромобілів спричинило падіння попиту. В Індії, на іншому величезному ринку, куди автовиробники вкладали великі кошти, через кредитну кризу та послаблення економіки споживачі стримувалися від значних покупок.

Фото: unsplash

Прогноз на 2020 рік не набагато оптимістичніший. Міністр промисловості Китаю Мяо Вей заявив, що цей і наступний рік будуть «критичними» для ринку автомобілів і що продажі транспортних засобів у країні не будуть збільшуватися і навіть імовірно знизяться у 2020 році.

Через зменшення попиту на автомобілі у розвинутих містах, які борються із заторами та забрудненням повітря, кількість продажів навряд чи ростиме. Потенційні покупці радше використовуватимуть програми кар-шерингу або громадський транспорт. Але попит у менш розвинених місцевостях, починаючи з 2023 року, зрештою, може викликати нові глобальні рекорди продажів.

При цьому все ще незрозуміло, як вплине на продажі перехід від автомобілів, що працюють на дизелі та бензині, до транспортних засобів на електроенергії. Крім того, тенденція до індивідуального володіння автомобілем може поступово змінитися на парки автономних автомобілів, що надають послугу поїздки на вимогу.

«Автовиробники стикаються з викликами, які означають, що їм доведеться внести зміни в бізнес-моделі вище та поза тим, що вимагає технологічна конфігурація», – заявили дослідники МВФ у дослідженні «Перспективи світової економіки» (CEO).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button