Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: Snøhetta

Норвезька архітектурно-дизайнерська фірма Snøhetta розробляє нову візуальну айдентику для фонду «Вікімедіа», повідомляє Dezeen.

«Вікімедія» оперує низкою неприбуткових просвітницьких проєктів: Wiktionary, Wikiquote, Wikibooks, Wikinews, Wikidata та, передусім, заснованою у 2001 році Wikipedia – найбільшою у світі онлайн-енциклопедією, якою щомісяця користуються понад 1,5 мільйона осіб.

Засновники організації вважають, що нинішній брендинг вже застарів та не є зрозумілим для частини аудиторії, і це заважає медіа розширюватися. Зокрема, більшість проєктів фонду лишаються маловідомими на тлі популярної «Вікіпедії».

Зображення: Snøhetta

До створення нового брендингу долучаться понад 250 волонтерів. З деякими з них дизайнери Snøhetta зустрічатимуться особисто або контактуватимуть онлайн, щоб обговорити найкращі рішення. Ідеї накопичуватимуть протягом першої половини 2020 року. Результати ляжуть в основу ескізу, який опублікують на окремому сайті для пропозицій і зауважень.

Нову айдентику планують презентувати до кінця 2020 року.

Snøhetta найбільше відома такими архітектурними проєктами, як будівля норвезької опери в Осло та Бібліотека Александріна, збудована в Єгипті на місці стародавньої Александрійської бібліотеки. Бюро також займається ландшафтною архітектурою, дизайном меблів та інтер’єрів тощо.

Позаторік Snøhetta створила дизайн нових норвезьких банкнот. Ми також писали про перший в Європі підводний ресторан, спроєктований Snøhetta.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button