Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Jón-Gnarr-244993732224805

Києву потрібно відмовлятися від приватних автомобілей, аби уникнути колапсу, вважає колишній мер Рейк’явіка Йон Ґнарр. Про це він заявив в інтерв’ю НВ.

«Я в Києві менш ніж день, але мені здається, це місто з надлишком автомобілів. Ви в цьому сенсі надто американські, чи що. Рано чи пізно це загрожує місту колапсом. Я спробував трохи погуляти, але через велику кількість автомобілів це не дуже комфортно», – сказав він.

Ґнарр, який керував столицею Ісландії у 2010-2014 роках, прибув до Києва на форум YES.

«Мені здаєтся, вам потрібна інша система транспорту, без акценту на приватні автівки, а навпаки – на велосипеди та громадський транспорт. Це значно ефективніші способи сполучення в місті, і вони значно дешевші. Звісно, спершу люди обурюватимуться. Їм здаватиметься, що разом із автомобілем у них відбирають якісь важливі права», – радить ексмер Рейк’явіка.

Він розповів, що в Рейк’явіку його команда з 2010 року працювала над тим, аби зменшити кількість приватного транспорту на користь громадського. Це дозволило зрівняти можливості громадян і зблизити їх один з одним, а також поліпшити якість повітря та заощадити кошти міського бюджету.

До обрання мером Рейк’явіка Йон Ґнарр був коміком та актором, грав у панк-групі. Незабаром після обрання мером він взяв участь у гей-прайді, вдягнувши сукню, перуку та зробивши яскравий макіяж.

Читайте також: «Місто-паркінг і засилля реклами»: колишній головний архітектор Львова розповів про враження від Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button