Впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі
Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті.
Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: unsplash
Впродовж 2019 року в столиці Фінляндії, місті Гельсінкі, на дорогах не загинуло жодного пішохода, повідомляє видання «Букви», посилаючись на газету «Helsingin Sanomat».
Дорожньо-транспортні пригоди в Фінляндії почали фіксувати у 1960 році. З того часу це перший показник нульової смертності. Згідно з неофіційними даними, востаннє жоден пішохід не постраждав у 1908 році.
При цьому, за даними журналістів, у 2019 році в ДТП в Гельсінкі загинули три людини. Двоє з них їхали на мотоциклах, а ще один – на легковому автомобілі. Такий показник є досить низьким: впродовж останніх десяти років кількість загиблих сягала семи осіб на рік, і переважно гинули пішоходи.
До двотисячного року кількість загиблих щороку складала від 20 до 30 людей.
Транспортний інженер Юссі Сеппала називає нові обмеження швидкості однією з причин такого низького показника. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.
Загалом у ДТП в Гельсінкі в 2019 році постраждали 400 осіб, із них 80 пішоходів.
Фото: unsplash
Варто зазначити, що за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.
Крім того, громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП, оскільки аналіз даних Держстату і станцій швидкої медичної допомоги за 2019 рік суттєво відрізняються від даних поліції.
Нагадаємо, що впродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини. Нульова смертність є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті