Впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі
Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті.
Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Впродовж 2019 року в столиці Фінляндії, місті Гельсінкі, на дорогах не загинуло жодного пішохода, повідомляє видання «Букви», посилаючись на газету «Helsingin Sanomat».
Дорожньо-транспортні пригоди в Фінляндії почали фіксувати у 1960 році. З того часу це перший показник нульової смертності. Згідно з неофіційними даними, востаннє жоден пішохід не постраждав у 1908 році.
При цьому, за даними журналістів, у 2019 році в ДТП в Гельсінкі загинули три людини. Двоє з них їхали на мотоциклах, а ще один – на легковому автомобілі. Такий показник є досить низьким: впродовж останніх десяти років кількість загиблих сягала семи осіб на рік, і переважно гинули пішоходи.
До двотисячного року кількість загиблих щороку складала від 20 до 30 людей.
Транспортний інженер Юссі Сеппала називає нові обмеження швидкості однією з причин такого низького показника. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.
Загалом у ДТП в Гельсінкі в 2019 році постраждали 400 осіб, із них 80 пішоходів.
Варто зазначити, що за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.
Крім того, громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП, оскільки аналіз даних Держстату і станцій швидкої медичної допомоги за 2019 рік суттєво відрізняються від даних поліції.
Нагадаємо, що впродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини. Нульова смертність є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті