За підрахунками активістів, в українських ДТП гине десять людей на добу
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Центр організації дорожнього руху
Один із засновників кампанії «За безпечні дороги» Тарас Шевченко, скориставшись відкритими даними, підрахував, що «з моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів. І вмирають кожні 18 днів. Статистика смертей на дорогах – в середньому гине 10 людей за добу. За 18 діб – 180 загиблих. Масштаб трагедії в Ірані відтворюється за 18 діб», – написав Тарас Шевченко.
Нагадаємо, що 8 січня український літак МАУ зі 180 пасажирами на борту розбився в Ірані.
Приміром, тільки в столиці за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.
Минулого тижня патрульна поліція зафіксувала на столичних дорогах 657 ДТП, зокрема 32 аварії – з потерпілими. Загинула одна людина, 36 людей отримали поранення. З 19 наїздів на пішоходів сім трапилися на пішохідних переходах.
Фото: Центр організації дорожнього руху
Варто зазначити, що впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі. Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.
Крім того, в 2019 році смертність на дорогах Варшави скоротилася на 20%. При цьому в 2020 році там очікують ухвалення змін до законодавства, які забезпечать пріоритет пішоходів на дорозі.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті