За підрахунками активістів, в українських ДТП гине десять людей на добу
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Один із засновників кампанії «За безпечні дороги» Тарас Шевченко, скориставшись відкритими даними, підрахував, що «з моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів. І вмирають кожні 18 днів. Статистика смертей на дорогах – в середньому гине 10 людей за добу. За 18 діб – 180 загиблих. Масштаб трагедії в Ірані відтворюється за 18 діб», – написав Тарас Шевченко.
Нагадаємо, що 8 січня український літак МАУ зі 180 пасажирами на борту розбився в Ірані.
Приміром, тільки в столиці за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.
Минулого тижня патрульна поліція зафіксувала на столичних дорогах 657 ДТП, зокрема 32 аварії – з потерпілими. Загинула одна людина, 36 людей отримали поранення. З 19 наїздів на пішоходів сім трапилися на пішохідних переходах.
Варто зазначити, що впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі. Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.
Крім того, в 2019 році смертність на дорогах Варшави скоротилася на 20%. При цьому в 2020 році там очікують ухвалення змін до законодавства, які забезпечать пріоритет пішоходів на дорозі.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті