Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Zarząd Dróg Miejskich

Кількість аварій із жертвами у Варшаві за рік знизилася на 20%, повідомляють в Управлінні міських доріг, посилаючись на дані поліції.

Так, у 2019 році на дорогах міста загинули 35 людей. Це рекордно низький показник для Варшави. У 2018 році загиблих у ДТП за той самий період було 42 (остаточні дані за рік враховують постраждалих, які загинули від травм пізніше). При цьому кількість жертв серед людей похилого віку скоротилася вдвічі. За останні шість років смертність на дорогах міста знизилася на 54%.

Статистика Варшави вражає на тлі даних з інших регіонів – кількість загиблих в аваріях у Польщі загалом зростає другий рік. У столиці рівень аварійності майже вчетверо нижчий, ніж у країні загалом і вдвічі нижчий, ніж у середньому в Євросоюзі.

Зменшення смертності на дорогах Варшави з 2013 року (синя лінія). Червона лінія демонструє динаміку смертності на дорогах Польщі загалом. Інфографіка: Zarząd Dróg Miejskich

Міська влада вважає, що такі дані є результатом впровадження стратегії Vision Zero («Нуль смертей»). «Ми намагаємося на піддаватися емоціям, які домінують у публічній дискусії про безпеку руху. Ми ухвалюємо рішення на підставі професійної перевірки», – кажуть в Управлінні міських доріг.

У Варшаві проводять перевірки пішохідних переходів із 2016 року, виявляючи небезпечні, які потребують реконструкції та заходів заспокоєння трафіку. Безпечність переходів підвищують за допомогою освітлення, острівців безпеки, штучних підвищень, кругових перехресть тощо.

Освітлення переходів. Фото: Zarząd Dróg Miejskich

У 2020 році очікують ухвалення змін до законодавства, які забезпечать пріоритет пішоходів на дорозі. Також муніципалітет Варшави ініціює підвищення штрафів за порушення правил руху.

Нагадаємо, у Варшаві планують провести масштабну реконструкцію центру міста, зробивши його більш дружнім для пішоходів.

Читайте також: Аварійність у Вінниці знизилася майже на 70%. Як цього досягли?

Раніше ми писали про те, що протягом 2019 року в Осло внаслідок аварій на дорогах загинула одна людина.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button