Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26311 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кав’ярні в бутіку H&M в Берліні. Фото:buro247

Шведський бренд H&M планує перетворити більше п’яти тисяч магазинів мережі по всьому світу на логістичні хаби, які підтримуватимуть онлайн-торгівлю. В магазинах можна буде отримати замовлення, зроблені на сайті, або повернути товар.

В січні 2020 року в H&M Group змінилось керівництво. Засновник компанії Стефан Перссон відмовиться від посади голови правління Hennes & Mauritz на користь свого сина Карла-Йохана Перссона. Стефан Персон зазначив, що він не йде з компанії взагалі, а лишається власником на іншій позиції. Новим генеральним директором стала Єлена Гельмерссон.

«Роль магазинів сьогодні змінюється. Але ми, як і раніше віримо в офлайн-магазини і збираємося перетворити їх в логістичні хаби, щоб підвищити їх ефективність», – заявив Карл-Йохан Перссон.

До цього Карл-Йохан Перссон 10 років обіймав пост виконавчого директора компанії. За цей час H&M став другим найбільшим ритейлером одягу в світі, поступившись першим місцем іспанській компанії Inditex S.A. (Zara, Pull & Bear,Bershka, Massimo Dutti, Oysho). За словами Financial Times, в H&M не встигли пристосуватися до переходу покупців в онлайн-магазини: компанія збільшила кількість фізичних точок на 150% проти 50% у Inditex.

У 2020 році H&M планує відкрити лише 25 нових магазинів (це найменший показник за останні кілька десятиліть): запустити 200 точок на ринках країн, що розвиваються і закрити 175 магазинів в Європі та Північній Америці. До кінця 2019 року кількість офлайн-магазинів мережі становила 5076.

Окрім створення онлайн-хабів магазини мережі планують зробити більш зручними та «надихаючими на покупки».

Так в кінці жовтня 2019 року в рамках експериментального проекту H&M відкрив новий простір з концептом бутіка в Берліні. За рік до того подібний магазин з’явився у Стокгольмі.

Приміщення концептуального магазину розділене на кілька зон: є кав’ярня з невеликим садом та майданчик для занять йогою. Окрім одягу можна придбати веганську косметику та товари партнерських брендів. Також є технологічні нововведеня: кнопки для спілкування з персоналом магазину в примірочних та сенсорні екрани з каталогами H&M.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button