H&M відкриє хаби онлайн-торгівлі в своїх магазинах
Рітейлер планує видавати онлайн-замовлення з сайту в усіх магазинах мережі.
Рітейлер планує видавати онлайн-замовлення з сайту в усіх магазинах мережі.
Кав’ярні в бутіку H&M в Берліні. Фото:buro247
Шведський бренд H&M планує перетворити більше п’яти тисяч магазинів мережі по всьому світу на логістичні хаби, які підтримуватимуть онлайн-торгівлю. В магазинах можна буде отримати замовлення, зроблені на сайті, або повернути товар.
В січні 2020 року в H&M Group змінилось керівництво. Засновник компанії Стефан Перссон відмовиться від посади голови правління Hennes & Mauritz на користь свого сина Карла-Йохана Перссона. Стефан Персон зазначив, що він не йде з компанії взагалі, а лишається власником на іншій позиції. Новим генеральним директором стала Єлена Гельмерссон.
«Роль магазинів сьогодні змінюється. Але ми, як і раніше віримо в офлайн-магазини і збираємося перетворити їх в логістичні хаби, щоб підвищити їх ефективність», – заявив Карл-Йохан Перссон.
До цього Карл-Йохан Перссон 10 років обіймав пост виконавчого директора компанії. За цей час H&M став другим найбільшим ритейлером одягу в світі, поступившись першим місцем іспанській компанії Inditex S.A. (Zara, Pull & Bear,Bershka, Massimo Dutti, Oysho). За словами Financial Times, в H&M не встигли пристосуватися до переходу покупців в онлайн-магазини: компанія збільшила кількість фізичних точок на 150% проти 50% у Inditex.
У 2020 році H&M планує відкрити лише 25 нових магазинів (це найменший показник за останні кілька десятиліть): запустити 200 точок на ринках країн, що розвиваються і закрити 175 магазинів в Європі та Північній Америці. До кінця 2019 року кількість офлайн-магазинів мережі становила 5076.
Окрім створення онлайн-хабів магазини мережі планують зробити більш зручними та «надихаючими на покупки».
Так в кінці жовтня 2019 року в рамках експериментального проекту H&M відкрив новий простір з концептом бутіка в Берліні. За рік до того подібний магазин з’явився у Стокгольмі.
Приміщення концептуального магазину розділене на кілька зон: є кав’ярня з невеликим садом та майданчик для занять йогою. Окрім одягу можна придбати веганську косметику та товари партнерських брендів. Також є технологічні нововведеня: кнопки для спілкування з персоналом магазину в примірочних та сенсорні екрани з каталогами H&M.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті