У Києві відкриють ТРЦ, де стежитимуть за поведінкою покупців
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів не вимикають WiFi на своїх смартфонах.
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів не вимикають WiFi на своїх смартфонах.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кадр із серіалу «Чорне дзеркало»
У квітні на Виноградарі в Києві відкриється ТРЦ Retroville, де вперше в Україні задіють технологію Shopster, яка відстежуватиме поведінку покупців, повідомляє RAU.
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів торговельних центрів не вимикають WiFi на своїх смартфонах. У ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків.
Система відстежуватиме, зокрема, такі параметри:
На основі отриманих даних вдосконалюватимуть механізми стимулювання продажів. Наприклад, технологія дозволяє надсилати рush-повідомлення. Тож проходячи повз певний магазин або заклад, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.
«Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки», – йдеться у пресанонсі компанії.
Візуалізація ТРЦ «Ретровіль»
Читайте також: GPS-браслети, рейтинг довіри – як у китайських містах контролюють своїх жителів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті