Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із серіалу «Чорне дзеркало»

У квітні на Виноградарі в Києві відкриється ТРЦ Retroville, де вперше в Україні задіють технологію Shopster, яка відстежуватиме поведінку покупців, повідомляє RAU.

Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів торговельних центрів не вимикають WiFi на своїх смартфонах. У ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків.

Система відстежуватиме, зокрема, такі параметри:

  • Час, проведений в тому чи іншому магазині та у різних зонах ТРЦ;
  • Залученість – скільки людей затримуються на локації, а скільки – йдуть раніше середнього показника;
  • Кількість «нових» і «повторних» відвідувачів – дані про кількість людей, які вперше відвідали локацію, та частку тих, хто повернувся через якийсь час;
  • Частота відвідувань – періодичність, з якою покупці відвідують певний магазин або локацію;
  • Коефіцієнт відвідувачів, які проходять повз, – тих, кого не зацікавила локація;
  • Карта переміщення. Дає розуміння траєкторії руху відвідувачів по ТРЦ: в який магазин заходять відразу, а в якій – в останню чергу;
  • Маршрути відвідувачів – принцип, за яким ті будують свій маршрут. Наприклад, може виявитися, що клієнти магазину, зробивши покупки, часто заходять перекусити в певний заклад.

На основі отриманих даних вдосконалюватимуть механізми стимулювання продажів. Наприклад, технологія дозволяє надсилати рush-повідомлення. Тож проходячи повз певний магазин або заклад, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.

«Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки», – йдеться у пресанонсі компанії.

Візуалізація ТРЦ «Ретровіль»

Читайте також: GPS-браслети, рейтинг довіри – як у китайських містах контролюють своїх жителів

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button