Українські ресторани звинуватили Glovo у невиплаті боргів. Компанія все заперечує
Окремим закладам сервіс доставки заборгував по 30 тисяч гривень.
Окремим закладам сервіс доставки заборгував по 30 тисяч гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Декілька представників ресторанів звинуватили сервіс доставки їжі Glovo у невиплаті боргів. Зокрема, п’ятого лютого київський ресторан Tin Tin через це припинив співпрацю з Glovo.
Керівник київського ресторану Tin Tin Влад Максимов заявив про те, що Glovo заборгував понад 9000 гривень із жовтня 2019 року. На претензії менеджери сервісу відповідають в електронному листуванні, що рахунки нібито складено неправильно.
«Менеджери відповідають на листи після двох тижнів, говорячи, що ми неправильно склали рахунок. Ми питаємо, який рахунок із п’ятьох? Далі знов два тижні мовчання. Ми їм пишемо: ці рахунки складено з актів звірки, які ви нам надіслали, що може бути неправильно? Знов мовчання!» – пише Максимов у Facebook.
Керівний партнер вінницького гастробару Pid Nebom Валерій Сіверчук заявив, що мережа почала співпрацю з Glovo у вересні і з того часу сервіс не сплатив жодної копійки. Борг наразі складає близько 30 тисяч гривень. Заклад має намір звертатися до суду.
Власник київського Beef meat & wine Руслан Шибаєв повідомив про борг у 30 тисяч гривень. Також у коментарях до посту Максимова про наявність боргів від Glovo заявили представники закладів Hangover, Genatsvale&Hinkali та Adriano Pizza.
Як повідомляє Retailers, з суми, сплаченої клієнтом за замовлення, Glovo вираховує свою комісію, а потім надсилає решту ресторану. Зазвичай сервіс розраховується з закладами через два тижні після виконання замовлення.
У пресслужбі Glovo виданню повідомили, що компанія здійснює розрахунки «відповідно до чинного законодавства».
«Розрахунки сервісу Glovo з партнерами відбуваються відповідно до узгоджених сторонами термінів, за умови виконання партнерами своїх зобов’язань серед яких – своєчасне надання інформації про оновлення фінансових даних, налагоджений документообіг тощо», – йдеться в заяві сервісу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті