Для будівництва метро на Троєщину в КМДА пропонують спершу з’єднати «Вокзальну», «Лук’янівську» і «Тараса Шевченка»
Раніше тягнути гілку на Троєщину планували від станції метро «Тараса Шевченка».
Раніше тягнути гілку на Троєщину планували від станції метро «Тараса Шевченка».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Перед будівництвом гілки метро на Троєщину потрібно спершу з’єднати три станції – «Вокзальна», «Лук’янівська» та «Тараса Шевченка», заявив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник Економічній правді.
За його словами, раніше тягнути гілку на Троєщину планували від станції метро «Тараса Шевченка» до Русанівських садів. Проте зараз «Тараса Шевченка» завантажена на 97%, тож додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини неможливо.
«Будівництво метро на Троєщину потрібно починати із станції метро “Вокзальна”. Спершу треба з’єднати “Вокзальну”, “Лук’янівську” і “Тараса Шевченка”. Після того вже не буде різниці, у який бік тягнути метро — Жулян чи Троєщини», – вважає Поворозник.
Нещодавно мер Києва Віталій Кличко заявив, що будівництво метро на Троєщину стане наступним етапом після запуску руху Подільсько-Воскресенському мостом наприкінці 2020 року. Останню станцію Київського метрополітену («Теремки») збудували у 2013 році. Зараз триває будівництво метро на Виноградар – відкрити дві нові станції сподіваються у 2021 році попри скандал у Київметробуді.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті