Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Український уряд обговорював із національним залізничним оператором Німеччини Deutsche Bahn готовність розділити ризики у керуванні Укрзалізницею. Про це в інтерв’ю LIGA.net повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Для мене тут важливо, щоб вони теж розділяли частину ризиків, якщо хочуть щось заробляти і щось пропонувати», – заявив міністр.

«Найбільше мені, звичайно, хотілося б, щоб це було не просто управління. Гравець, який підключиться до Укрзалізниці і стане стратегічним партнером, повинен заходити грошима. Немає більшої і кращої відповідальності, ніж участь грошима, – додав він. – Якщо, умовно, вони інвестують в рухомий склад, який нам критично необхідний, то це класно».

За його словами, поки що в жодному з підписаних документів немає конкретних фінансових складових. Ці питання вирішуватимуть після обрання консультанта на конкурсі. Цим консультантом може й не бути Deutsche Bahn. Криклій зазначив, що консалтингові послуги готові запропонувати «приблизно сім компаній».

11 лютого Міністерство інфраструктури оголосило конкурс на консультування Укрзалізниці з очікуваною вартістю 86 мільйонів гривень. За словами Криклія, Deutsche Bahn пропонував свої послуги за 1,5 мільйона євро (що приблизно вдвічі менше), але у тендері йдеться про «ширшу співпрацю».

22 січня меморандум про співпрацю українська сторона та Deutsche Bahn підписали меморандум про стратегічне партнерство, а п’ятого лютого меморандум про стратегічне партнерство.

Прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявляв, що Україна «хоче віддати німцям залізницю на 10 років в управління». У Deutsche Bahn натомість повідомили, що консультуватимуть Укрзалізницю, а не керуватимуть нею.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button