Як і де готують їжу для пасажирів літаків? (фото)
Страви готують на кухнях кейтерингових компаній, що нагадують конвеєрну стрічку.
Страви готують на кухнях кейтерингових компаній, що нагадують конвеєрну стрічку.
Фото: Depositphotos
Виробництво харчування для авіакомпаній – це не просто велика кухня. Кейтеринг для авіагалузі має свій повноцінний логістичний центр.
Їжа на кухнях кейтерингових компаній готується заздалегідь і відразу ж поміщається в герметичну упаковку, в літаку її тільки розігрівають. Під час приготування авіаїжі важлива стандартизація. Працівники завжди звіряються з прикладами сервування.
Приклад того, як мають виглядати страви для подачі на борту літаків. Фото: avianews.com
Готові страви надходять на конвеєрну лінію. Їх фасують по відповідним контейнерам та складають на підноси, які запаковують у візки. Щоб харчування зберіглося, візки охолоджуються.
Візки, укомплектовані підносами з бортовим харчуванням. Фото: avianews.com
Їх розігрівають вже безпосередньо на борту в спеціальних печах.
Взимку стандартне меню включає більше м’ясних страв, а у весняно-літній період зазвичай подають рибу, овочі та фрукти.
Харчування «Hello Kitty» на борту літака тайванської авіакомпанії Eva Airlines. Фото: atorus.ru
Для VIP-пасажирів першого та бізнес-класів деяких авіаліній на борту може бути обладнана повноцінна кухня, де шеф-кухар готує на замовлення просто під час польоту. При польотах рейсами бюджетних авіакомпаній безкоштовне харчування в літаку може обмежитися снеками (чіпси, горішки) і напоями.
Харчування в літаку, що входить у вартість квитка, буде відрізнятися в залежності від авіакомпанії, тривалості рейсу, часу доби та інших факторів. Великі регулярні авіаперевізники зазвичай не заощаджують на бортовому харчуванні і пропонують пасажирам всіх класів різноманітне меню.
Також в літаку можна просити добавку. Якщо пасажир все ще голодний, можна попросити другий комплект їжі. Коли інші пасажири закінчать обідати, а бортпровідники переконаються, що залишилася вільна порція, можливо, вам її принесуть.
Великі авіакомпанії мають центри з тренування екіпажів. Для цього виділяють приміщення, де встановлюють макети салонів бізнес-класу та економ-класу широкофюзеляжних та вузькофюзеляжних літаків.
Літаючі шеф-кухарі Turkish Airlines проходять навчання на базі кейтеринг-компанії Turkish Do & Co. Фото: avianews.com
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті