Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Andrea Mantovani/The New York Times

Діяльність очільниці Парижу Анн Ідальго направлена в тому числі на те, щоб зробити місто безпечним та комфортним для велосипедистів. За планом Toutes et tous à vélo (Усі на велосипеді), до 2024 року Париж має стати містом з найрозвинутішою велоінфраструктурою в країні.

Відомо, що політика Ідальго щодо популяризації велотранспорту в столиці досить ефективна. У місті вже збільшилась кількість велосипедистів та з’явилась затребувана велоінфраструктура, до розбудови якої фінансово долучився муніципалітет міста.

Скрін з плану Toutes et tous à vélo

Наразі вже побудовано 1018 км нових велошляхів у Парижі (велосипедні доріжки, заповідні та зворотні смуги), а лічильник на вулиці Ріволі зафіксував 774 тис. велопроїздів в період з 4 вересня 2019 року до 17 січня 2020 року. Розроблено більше 20 веломаршрутів, що фінансуються мерією Парижа для розвитку велотуризму.

План розбудови велодоріжок у Парижі. Скрін з плану Toutes et tous à vélo

Місто отримало 500 000 євро субсидій для асоціацій, які пропагують використовувати велосипеди у місті. Таким чином, у мерії надаватимуть фінансову допомогу у розмірі 400 євро на придбання електровелосипедів — та 1200 євро на купівлю вантажних велосипедів. Також планують створити велобригади з робітників муніципальних служб, які контролюватимуть чистоту та озеленення міста.

Всього впродовж наступних шести років для фінансування потреб велокористувачів міста виділять 350 мільйонів євро.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button