Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/windrose.aero

Із квітня українська авіакомпанія Windrose («Роза вітрів») запускає регулярні рейси між шістьма найбільшими містами України – Києвом, Харковом, Дніпром, Львовом, Одесою та Миколаєвом. Про це повідомляє пресслужба перевізника.

Попередній продаж квитків на рейси стартував 13 лютого.

Згідно з сервісом бронювання, у квітні переліт з Києва до Львова/Одеси/Дніпра/Харкова/Миколаєва коштує від 720 гривень. У червні є квитки до Одеси та Миколаєва за 572 гривні. Для порівняння, квиток на поїзд «Інтерсіті+» Київ-Харків коштує 720 гривень за місце у першому класі та близько 350 гривень у другому класі.

Водночас в авіакомпанії наголошують, що авіарейс «втричі швидший за Інтерсіті». Якщо з Києва до Дніпра на Інтерсіті можна дістатися за шість годин, то перельот триває 1 годину 20 хвилин плюс не більш як 40 хвилин на проходження формальностей в аеропорту.

Квитки поділятимуться за трьома типами – Лайт, Стандарт та Плюс.

Windrose здіснюватиме рейси двічі-тричі на день із вильотом вранці, вдень та ввечері. Таким чином можна буде вилетіти та повернутися протягом одного дня.

Польоти здійснюються на літаках ATR72-600.

У листопаді 2020 року планують запустити рейси до Івано-Франківська.

За даними газети Дело, з 2010 року Windrose перебуває під контролем групи «Приват» Ігоря Коломойського. Торік Windrose виграла тендер на здійснення авіаперевезень перших осіб держави з пропозицією понад 35 мільйонів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button