На ВДНГ відкрили поштомат із бургерами та сендвічами
«Дослідження показують, що нове покоління вважає за краще отримувати послуги без контакту з людьми», – пояснюють розробники.
«Дослідження показують, що нове покоління вважає за краще отримувати послуги без контакту з людьми», – пояснюють розробники.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На території Виставкового центру в Києві з’явився поштомат із швидкою їжею – бургерами, паніні та десертами, повідомляє AIN.UA.
Поштомат розробила IT-компанія Omnic, і його розташовано біля коворкінгу OmniCampus у павільйоні №5.
Їжу готує співробітник кафе, але він не контактує з клієнтом. Клієнт ствоює замовлення через термінал і оплачує його карткою або смартфоном. Співробітник кафе отримує замовлення, готує його та кладе у комірку зі свого боку. Клієнт отримує повідомлення, що його замовлення готове, і може прийти забрати з комірки.
Кожну комірку обладнано підігрівом, тож коли б не повернутися за замовленням, їжа залишиться теплою.
Така система, на думку розробників, може бути корисною для закладів швидкого харчування, бо дозволяє пришвидшити обробку замовлень принаймні удвічі. Крім того, клієнтам не потрібно стояти в черзі.
«Дослідження показують, що нове покоління вважає за краще отримувати послуги без контакту з людьми. Для них важливим є відчуття контролю за часом», – каже директорка з розвитку Omnic Анна Снітко.
Вартість встановлення такої системи починається від 10 тисяч доларів залежно від кількості комірок та рівня автоматизації.
Нагадаємо, низка закладів у Києві підключилася до нового сервісу Timeat, який дозволяє забронювати столик за допомогою мобільного застосунку, передзамовити й оплатити страви. Цей сервіс також покликаний мінімізувати контакт зі співпрацівниками ресторану та економити час.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті