У Німеччині хочуть зробити міські вулиці безпечними для пішоходів. Що для цього потрібно?
Для цього вже розробили Національний план пішохідного руху.
Для цього вже розробили Національний план пішохідного руху.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Німеччині планують зробити вулиці більш безпечними для пішоходів, змінюючи вуличну інфраструктуру.
У 2018 році Федеральне агентство довкілля Німеччини та Німецький інститут урбаністики, надихнувшись успіхом впровадження Національної велосипедної політики, випустили документ, що закладає основу Національного плану пішохідного руху.
У плані пропонують декілька стратегій, що передбачають вирішити проблему безпеки руху пішоходів та звертають увагу на зростання кількості автомобілів на вулицях міст.
У плані також спираються на підхід «Безпечної системи» дорожнього руху. Адже, за даними досліджень ВООЗ, щорічно в результаті ДТП гине близько 1,35 мільйона людей.
Наприклад, одна із запропонованих цілей плану — збільшити у містах Німеччини кількість людей, що пересуваються пішки, з 27% до 41%. Вважають, що таким чином до 2030 року на 20% може скоротися смертність на дорозі серед пішоходів.
Для досягнення цієї цілі планують ввести обмеження швидкості до 30 км/год. Окрім того, будуть перепроєктовані та переобладнані елементи інфраструктури: наприклад, ширина тротуарів збільшиться до 2,5 метрів; наземні переходи стануть коротшими та більш захищеними; освітлення вулиць стане кращим.
До того ж, за планом будуть зменшувати число автомобілів на вулицях міст: до 150 машин на 1000 осіб в усіх містах із понад 100 000 мешканців. А середню площу паркування на людину у міській забудові пропонують зменшити з 4,5 до 3 квадратних метрів.
Читайте також: Німеччина запровадила нові правила дорожнього руху для велосипедистів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті