McDonald’s та Starbucks випробовують «розумні» багаторазові стаканчики
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: bloomberg.com
Мережі Макдональдс та Старбакс запустили пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.
Моделі, оснащені RFID-чіпами чи QR-кодами для відстеження, з’явились як результат дворічної взаємодії NextGen Cup Challenge разом з Starbucks Corp. та McDonald’s Corp.
Ідея NextGen полягала в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак, буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.
Фото: unsplash
Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.
Група NextGen також має намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті