Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: bloomberg.com

Мережі Макдональдс та Старбакс запустили пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.

Моделі, оснащені RFID-чіпами чи QR-кодами для відстеження, з’явились як результат дворічної взаємодії NextGen Cup Challenge разом з Starbucks Corp. та McDonald’s Corp.

Ідея NextGen полягала в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак, буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження  допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.

Фото: unsplash

Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.

Група NextGen також має намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button