Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: bloomberg.com

Мережі Макдональдс та Старбакс запустили пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.

Моделі, оснащені RFID-чіпами чи QR-кодами для відстеження, з’явились як результат дворічної взаємодії NextGen Cup Challenge разом з Starbucks Corp. та McDonald’s Corp.

Ідея NextGen полягала в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак, буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження  допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.

Фото: unsplash

Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.

Група NextGen також має намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button