McDonald’s та Starbucks випробовують «розумні» багаторазові стаканчики
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережі Макдональдс та Старбакс запустили пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.
Моделі, оснащені RFID-чіпами чи QR-кодами для відстеження, з’явились як результат дворічної взаємодії NextGen Cup Challenge разом з Starbucks Corp. та McDonald’s Corp.
Ідея NextGen полягала в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак, буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.
Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.
Група NextGen також має намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті