McDonald’s та Starbucks випробовують «розумні» багаторазові стаканчики
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Систему такого їх використання зараз тестують у закладах Сан-Франциско та Пало-Альто.
Фото: bloomberg.com
Мережі Макдональдс та Старбакс запустили пілотну програму з використання «розумних» багаторазових стаканчиків в кав’ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії.
Моделі, оснащені RFID-чіпами чи QR-кодами для відстеження, з’явились як результат дворічної взаємодії NextGen Cup Challenge разом з Starbucks Corp. та McDonald’s Corp.
Ідея NextGen полягала в тому, щоб створити систему, завдяки якій стаканчики могли б повторно використовуватися. Відтак, буде запущений процес їхнього повторного збору, очищення і перерозподілу. А цифрове відстеження допоможе визначити локації, де покупці не повертають стаканчики. В таких місцях компанії встановлять більше пунктів для їхнього збору.
Фото: unsplash
Тестувати чашки з QR-кодом у Каліфорнії почали вже цього тижня. Покупці повинні будуть сканувати код щоразу, як братимуть стаканчик в кав’ярні, а потім – коли викидатимуть його.
Група NextGen також має намір випробувати нові одноразові стаканчики, які потім компостуватимуть та перероблятимуть.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті