Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Платформа

У Києві з’явилися графіті на будівлях Closer, Kyiv Food Market та Kyiv Academy of Media Arts. Написи містять не зовсім зрозумілі тексти, наприклад, «Мацьора ципа поїда своє плем’я» чи «Художник повинен поставити знак запитання».

Фото: Платформа

Фото: Платформа

Інтернет-журнал Платформа повідомив, що це акція на честь відкриття виставки андеґраундного львівського митця Мирослава Ягоди в НАМУ, під графіті маленькими літерами є допис «З 21.02 в NAMU». До речі, за графічний дизайн виставки та написів відповідають у Banda agency. Саме вони нанесли на стіни назви робіт Мирослава Ягоди, попередньо узгодивши це із закладами. Фарба невдовзі змиється сама.

Мирослав Ягода був представником українського андеґраунду, якого називають неінакше як «український Гоя». За життя митця його роботи можна було частіше побачити в галереях Польщі, Австрії та Німеччини. У 2014 році Мирослав віддав 12 своїх картин на благодійність, гроші за їх продаж пішли на підтримку бійців АТО.

Читайте також: Графіті в Києві: чи має сенс боротись з цією субкультурою?

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button