У Івано-Франківську запрацював е-квиток. Пересадку з ним можна робити безкоштовно
Головна перевага франківської системи — можливість робити пересадки і не платити за них.
Головна перевага франківської системи — можливість робити пересадки і не платити за них.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23475 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З другого березня в Івано-Франківську запрацює нова система оплати проїзду у комунальному громадському транспорті та почнуть продавати нові транспортні картки, повідомляє видання Куфер.
Транспортна картка дозволить містянам розраховуватись за проїзд безконтактними картками. Система схожа на київський е-квиток, а в чомусь навіть краща за нього.
Всього випустять 4 види карток: загальну — для разової оплати за проїзд, нею також можна буде користуватись як проїзним на місяць; учнівську — її окремо отримають учні різних класів: початкових, середніх та старших, проїзд за цією карткою буде безкоштовний; студентську — для студентів передбачено знижку; та пільгову — для тих франківців, що мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті.
Також франківці матимуть змогу замовити персоніфіковану картку з фотографією. Таку карту можна замовити онлайн, але треба дочекатись поки запрацює спеціальний онлайн-портал. Виготовлення такої картки коштуватиме стільки ж, скільки звичайної, але строк виготовлення становитиме від одного до трьох тижнів.
Звичайну транспортну картку можна буде купити в кіосках преси та «Галичина табак».
Окрім того, за разову поїздку можна буде розрахуватися готівкою з водієм. Посаду контролера буде збережена: вони будть контролювати, чи була здійснена реєстрація проїзду.
Головна перевага франківської системи — можливість робити пересадки і не платити за них. Така система поширена в країнах Європи.
Куфер пояснює, що з моменту, як пасажир прикладає картку до валідатора, у нього буде 30 хвилин, щоб зареєструвати проїзд в іншому транспорті безоплатно. Не має значення в якому напрямку їхав пасажир, чи встиг він завершити справи та повернутись додому. Головне – встигнути за півгодини.
Поповнювати картку можна буде у платіжних терміналах. Пізніше на поїздках можна буде зекономити, повідомляють Куферу в КП «Електроавтотранс».
«Ми плануємо запропонувати виконавчому комітету, що з 1 травня (або 1 червня) вартість проїзду за готівку буде дорожче (за попередніми прогнозами — 6 грн), а за карткою залишиться 4 грн», — пояснює директор КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк.
Наразі картки працюватимуть лише в комунальних автобусах та тролейбусах. Рішення щодо переходу на нову систему в маршрутах, які обслуговують приватні перевізники, місто прийматиме пізніше.
До 1 березня у громадському транспорті Франківська мають встановити валідатори. Пізніше запрацює інтернет-портал, де можна буде замовляти картки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті