Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Edvin Johansson, Unsplash

У неділю, першого березня, в селі Білогородка, що під Києвом, автомобіль збив пішохода на переході, повідомляє dtp.kiev.ua.

Постраждалу жінку в тяжкому стані доправили до лікарні Боярки.

Як повідомляє Київ Оперативний, це вже шостий такий випадок на цьому переході за останні півроку.

У місцевих групах нарікають, що перехід біля ЖК «Перший парковий квартал» нерегульований, на ньому немає освітлення. При цьому це пряма ділянка дороги, де ніщо не заважає водіям підвищувати швидкість.

На місці події зібралося кількадесят людей, які блокували рух, постійно переходячи дорогу. Вони вимагають облаштувати безпечний перехід, зокрема встановити світлофор та освітлення.

«Попередній випадок був летальний. Освітлення встановили і знову вимкнули. Звертались і до голови Білогородки і в Укравтодор. Сказали, встановлять світлофор протягом двох місяців – немає ніякого результату», – пише у групі «Оголошення Білогородка» місцева мешканка Надія.

«Там реально стрьомний перехід, їх там три штуки. Я там їду 10 кілометрів, буквально день назад їхали… – через потік машин не було видно пішоходів, їхали теж не швидко, але видимості нуль….. Там освітлення потрібно гарне», – пише Альона Голикова.

Нагадаємо, у Варшаві кількість аварій із жертвами знизилася на 20% завдяки оновленню інфраструктури – у польській столиці з 2016 року виявляють небезпечні переходи, які потребують заходів заспокоєння трафіку, освітлення, острівців безпеки тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button