У США виявили, що затори зростають через розширення і будівництво доріг
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Затори збільшилися на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Протягом кількох десятиліть США вкладали мільярди доларів у будівництво магістралей та розширення автомобільних доріг, і це призвело до збільшення заторів у 100 найбільших містах, які проаналізувала громадська організація Transportation for America.
У період між 1993 та 2017 роками у США було збудовано понад 30 тисяч нових магістралей у сотні найнаселеніших міст. Кількість кілометрів нових доріг зросла на 42% при тому, що населення цих міст за той же період зросло на 32%.
На магістралі за вказаний час було витрачено понад 500 мільярдів доларів. Це лише витрати на будівництво, в той час як значні кошти також ідуть на утримання.
Результатом такої політики стало збільшення заторів на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.
Чому розширення і будівництво доріг призвело до таких наслідків? Американці стали проводити більше часу за кермом: кількість подоланих на автівці кілометрів за досліджуваний період зросла в середньому на 20%.
Це, в свою чергу, сталося через стимулювання попиту, а також тому, що розростання міст призвело до збільшення відстані між домом і офісом, та іншими пунктами. Раніше ми наводили як приклад високої щільності, що сприяє коротшим поїздкам, канадське місто Ванкувер.
«Боротьба з заторами як такими – це неправильна мета. Натомість слід забезпечувати і полегшувати доступність», – вважають автори дослідження.
Вони зазначають, що швидкість руху автомобілів у потоці наразі є основним показником, який враховують у США, ухвалюючи рішення щодо дорожньої інфраструктури, і як наслідок, дороги розширюють майже «на автопілоті».
Автори перелічили п’ять пунктів, які слід врахувати під час найближчого внесення змін у федеральне транспортне законодавство (зміни вносять раз на п’ять років):
У деяких містах США вже змінюють підхід до транспортної інфраструктури. Цьогоріч у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті