Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Хайвей у Далласі. Фото: Charl Folscher, Unsplash

Протягом кількох десятиліть США вкладали мільярди доларів у будівництво магістралей та розширення автомобільних доріг, і це призвело до збільшення заторів у 100 найбільших містах, які проаналізувала громадська організація Transportation for America.

У період між 1993 та 2017 роками у США було збудовано понад 30 тисяч нових магістралей у сотні найнаселеніших міст. Кількість кілометрів нових доріг зросла на 42% при тому, що населення цих міст за той же період зросло на 32%.

На магістралі за вказаний час було витрачено понад 500 мільярдів доларів. Це лише витрати на будівництво, в той час як значні кошти також ідуть на утримання.

Результатом такої політики стало збільшення заторів на 144%, що не відповідає темпам зростання населення.

Інфографіка: Transportation for America

Чому розширення і будівництво доріг призвело до таких наслідків? Американці стали проводити більше часу за кермом: кількість подоланих на автівці кілометрів за досліджуваний період зросла в середньому на 20%.

Це, в свою чергу, сталося через стимулювання попиту, а також тому, що розростання міст призвело до збільшення відстані між домом і офісом, та іншими пунктами. Раніше ми наводили як приклад високої щільності, що сприяє коротшим поїздкам, канадське місто Ванкувер.

«Боротьба з заторами як такими – це неправильна мета. Натомість слід забезпечувати і полегшувати доступність», – вважають автори дослідження.

Вони зазначають, що швидкість руху автомобілів у потоці наразі є основним показником, який враховують у США, ухвалюючи рішення щодо дорожньої інфраструктури, і як наслідок, дороги розширюють майже «на автопілоті».

Автори перелічили п’ять пунктів, які слід врахувати під час найближчого внесення змін у федеральне транспортне законодавство (зміни вносять раз на п’ять років):

  1. переорієнтуватися зі швидкості та затримок потоку на ідею доступності – тобто передусім сполучати людей, роботу та послуги;
  2. виключити з пріоритетних завдань будівництво нових доріг, натомість підтримувати ті, що вже є;
  3. забезпечити можливість долати короткі відстані пішки. Для цього пішохідні та велосипедні маршрути повинні бути безпечними. Швидкість на дорогах серед забудови не має перевищувати 35 миль на годину (приблизно 55 км/год);
  4. дозволити муніципалітетам самим регулювати тарифи на користування дорогами;
  5. сприяти щільнішій забудові, а не експансії міст вшир.

Сан-Франциско: посередині на другому плані видно Маркет-стріт. Фото: Stephen Leonardi, Unsplash

У деяких містах США вже змінюють підхід до транспортної інфраструктури. Цьогоріч у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button