X

Кличко доручив збудувати трамвай від вокзалу до «Палацу Спорту». Це мають зробити за 4 роки

Поворот з вулиці Саксаганського до Палацу Спорту, 1997 рік.

Міський голова Віталій Кличко доручив розпочати будівництво трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» — із передбаченим заїздом на Вокзальну площу.

Про це «Хмарочос» дізнався з розпорядження голови КМДА, оприлюдненого на сайті адміністрації

Згідно з документом, призначений замовник цього будівництва, КП «Київпастранс», вже до наступного року має розробити проєктну документацію та отримати всі необхідні дозволи (зокрема, від Міністерства культури).

Очікується, що будівельні роботи будуть завершені у 2023 році. Їхній перебіг контролюватиме Олександр Густєлєв, колишній очільник «Київавтодора», а з цього року — новий заступник Кличка. Також зазначається, що експлуатація маршруту має гарантуватися щонайменше на десять років. 

Нагадаємо, що проєкт будівництва нової лінії швидкісного трамваю у центр міста почали обговорювати ще у 2017 році. Тоді, за розрахунками спеціалістів, подовження чинної лінії до «Палацу Спорту» збільшило б її пасажиропотік зі 170 до 250 тисяч осіб на день. 

Новий маршрут мав пролягати через вулиці Жилянську або Саксаганського, де була зафіксована найбільша у місті щільність робочих місць, і завершуватися на вулиці Шота Руставелі — або на Еспланадній, біля ТРЦ «Гулівер». 

Візуалізація трамвайної лінії на вулиці Шота Руставелі.

Це значно розвантажило б не лише станцію метро «Вокзальна», але й переходи «Золоті Ворота — Театральна» та «Хрещатик — Майдан Незалежності».

«Це буде важливим кроком для забезпечення комфортного транспортного сполучення районів Відрадного та Борщагівки з центральною частиною міста. Важливим є те, що ми забезпечуємо зручне сполучення без пересадок», — казав тодішній заступник голови КМДА Ілля Сагайдак

В тому ж році у «Київпастрансі» оголосили про початок розробки техніко-економічного обґрунтування цього маршруту. Але вже за декілька місяців цю ініціативу заблокував Департамент містобудування та архітектури. Його чиновники пояснювали свою незгоду, зокрема, тим, що «трамвай ніколи не зможе працювати нормально в центрі».

Також проти цього проєкту виступили мешканці одного з будинків на вулиці Шота Руставелі, які побоювалися, що трамвай зруйнує місцеву історичну архітектуру.

Читайте також: «Краще зробіть метро на Борщагівку»: як обговорювали проект швидкісного трамваю у центр Києва

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Відкрити повну версію сайту