Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото з сайту responsiblefuture.com.ua

З 18 березня на час карантину «Нова пошта» скасовує плату за зберігання посилок клієнтів. При цьому компанія продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Повідомляють, що в звичайному режимі продовжує працювати і міжнародна доставка.

«Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно. Ми створили безпечний простір доставки для наших клієнтів і співробітників».

Повідомляють, що усі відділення «Нової пошти» оснащені дезінфекторами, захисними масками та рукавичками, а також постійно проводиться прибирання всіх поверхонь за допомогою дезінфікуючих засобів.

Працівники контролюють дистанцію в чергах та не допускають великого скупчення людей. Також в компанії зазначають, що співробітники проходять первинний огляд — і не допускаються до роботи у разі погіршення самопочуття.

Раніше «Нова Пошта» встановила десять дефібриляторів в семи містах України: Полтаві, Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові і Хмельницькому (у відділеннях, куди приходить найбільше відвідувачів).

Читайте також: Укрзалізниця скасовує внутрішні поїзди та закриває всі залізничні вокзали.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button