За чотири дні карантину в Україні продажі закладів харчування впали на 26%
Хтось стає у чергу до Glovo або Uber Eats, хтось самотужки організовує доставку, перетворюючи офіціантів на тимчасових кур’єрів.
Хтось стає у чергу до Glovo або Uber Eats, хтось самотужки організовує доставку, перетворюючи офіціантів на тимчасових кур’єрів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За чотири дні карантину – з 12 до 15 березня – продажі закладів громадського харчування в Україні скоротилися в середньому на 26% у порівнянні з аналогічним періодом минулого тижня. Про це свідчать дані дослідження компанії з автоматизації закладів Poster.
Продажі знизилися у Києві та найбільших обласних центрах – Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові.
«Вже зараз ясно, що карантин через пандемію короновіруса викличе одну з найбільших криз у сфері HoReCa в Україні за останні роки», – вважає Родіон Ерошек, співзасновник і CEO Poster.
Багато закладів намагають терміново переорієнтуватися на доставку. Ті, хто не встиг зробити цього раніше, стають у чергу до таких сервісів, як Glovo або Uber Eats, хтось самотужки організовує доставку, перетворюючи офіціантів на тимчасових кур’єрів.
«У моєму районі зараз практично нічого не можна відбити на доставці: більшість клієнтів, які користувалися доставкою, замовляли їжу в офіс – тепер же їх усіх перевели на віддалений режим, – розповідає Артем Таранов, співзасновник дніпровського гастропабу “Голий Шеф”. – Наприклад, із початку карантину (з 12 березня) було лише два замовлення на доставку, при цьому до карантину замовлень було по кілька на день. На найближчий тиждень ми радше за все закриємося повністю, а далі дивитимемося по ситуації, можливо викличемо тільки кухарів для роботи на доставку».
Бари, паби і кав’ярні пропонують знижки за самовивезення страв і напоїв. Частина закладів вичікує перед тим, як приймати рішення про нові формат роботи.
«Ми поки чекаємо. Хочеться зрозуміти реальні потреби людей під час карантину. Щось підказує мені, що і доставка не працюватиме. Сидячи вдома з гречкою, я не замовляю доставку їжі. З супермаркету – так, з аптеки – так, а ось із ресторану – під питанням, – коментує ресторатор Денис Жаткін, засновник пабів “Кеды искусствоведа” у Києві та Дніпрі. – Поки ми працюємо з сервісами доставки, але при тих витратах і тій комісії – це збиток для нашого закладу».
Читайте також: Як карантин вплине на київські бари?
Аналітики Poster дослідили близько 3500 закладів. Дані є агрегованою неперсоналізованою статистикою, і були зібрані у період 5-15 березня.
Компанія відкрила усім закладам, зареєстрованим у системі, безкоштовний доступ на місяць до сервісу Poster Shop. Це хмарний конструктор сайта-вітрини для закладу. В ньому можна створити онлайн-меню ресторану або кафе, а відвідувачі зможуть робити замовлення і оплачувати їх відразу на сайті.
У Києві та Україні від 12 березня запроваджено карантин, який триватиме три тижні. 11 березня Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила поширення коронавірусу COVID-19 як пандемією.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті