Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Zakaria Zayane, Unsplash

За чотири дні карантину – з 12 до 15 березня – продажі закладів громадського харчування в Україні скоротилися в середньому на 26% у порівнянні з аналогічним періодом минулого тижня. Про це свідчать дані дослідження компанії з автоматизації закладів Poster.

Дослідження компанії з автоматизації закладів Poster // joinposter.com

Продажі знизилися у Києві та найбільших обласних центрах – Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові.

«Вже зараз ясно, що карантин через пандемію короновіруса викличе одну з найбільших криз у сфері HoReCa в Україні за останні роки», – вважає Родіон Ерошек, співзасновник і CEO Poster.

Дослідження компанії з автоматизації закладів Poster // joinposter.com

Багато закладів намагають терміново переорієнтуватися на доставку. Ті, хто не встиг зробити цього раніше, стають у чергу до таких сервісів, як Glovo або Uber Eats, хтось самотужки організовує доставку, перетворюючи офіціантів на тимчасових кур’єрів.

«У моєму районі зараз практично нічого не можна відбити на доставці: більшість клієнтів, які користувалися доставкою, замовляли їжу в офіс – тепер же їх усіх перевели на віддалений режим, – розповідає Артем Таранов, співзасновник дніпровського гастропабу “Голий Шеф”. – Наприклад, із початку карантину (з 12 березня) було лише два замовлення на доставку, при цьому до карантину замовлень було по кілька на день. На найближчий тиждень ми радше за все закриємося повністю, а далі дивитимемося по ситуації, можливо викличемо тільки кухарів для роботи на доставку».

Бари, паби і кав’ярні пропонують знижки за самовивезення страв і напоїв. Частина закладів вичікує перед тим, як приймати рішення про нові формат роботи.

«Ми поки чекаємо. Хочеться зрозуміти реальні потреби людей під час карантину. Щось підказує мені, що і доставка не працюватиме. Сидячи вдома з гречкою, я не замовляю доставку їжі. З супермаркету – так, з аптеки – так, а ось із ресторану – під питанням, – коментує ресторатор Денис Жаткін, засновник пабів “Кеды искусствоведа” у Києві та Дніпрі. – Поки ми працюємо з сервісами доставки, але при тих витратах і тій комісії – це збиток для нашого закладу».

Читайте також: Як карантин вплине на київські бари?

Аналітики Poster дослідили близько 3500 закладів. Дані є агрегованою неперсоналізованою статистикою, і були зібрані у період 5-15 березня.

Компанія відкрила усім закладам, зареєстрованим у системі, безкоштовний доступ на місяць до сервісу Poster Shop. Це хмарний конструктор сайта-вітрини для закладу. В ньому можна створити онлайн-меню ресторану або кафе, а відвідувачі зможуть робити замовлення і оплачувати їх відразу на сайті.

У Києві та Україні від 12 березня запроваджено карантин, який триватиме три тижні. 11 березня Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила поширення коронавірусу COVID-19 як пандемією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button