Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Zakaria Zayane, Unsplash

За чотири дні карантину – з 12 до 15 березня – продажі закладів громадського харчування в Україні скоротилися в середньому на 26% у порівнянні з аналогічним періодом минулого тижня. Про це свідчать дані дослідження компанії з автоматизації закладів Poster.

Дослідження компанії з автоматизації закладів Poster // joinposter.com

Продажі знизилися у Києві та найбільших обласних центрах – Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові.

«Вже зараз ясно, що карантин через пандемію короновіруса викличе одну з найбільших криз у сфері HoReCa в Україні за останні роки», – вважає Родіон Ерошек, співзасновник і CEO Poster.

Дослідження компанії з автоматизації закладів Poster // joinposter.com

Багато закладів намагають терміново переорієнтуватися на доставку. Ті, хто не встиг зробити цього раніше, стають у чергу до таких сервісів, як Glovo або Uber Eats, хтось самотужки організовує доставку, перетворюючи офіціантів на тимчасових кур’єрів.

«У моєму районі зараз практично нічого не можна відбити на доставці: більшість клієнтів, які користувалися доставкою, замовляли їжу в офіс – тепер же їх усіх перевели на віддалений режим, – розповідає Артем Таранов, співзасновник дніпровського гастропабу “Голий Шеф”. – Наприклад, із початку карантину (з 12 березня) було лише два замовлення на доставку, при цьому до карантину замовлень було по кілька на день. На найближчий тиждень ми радше за все закриємося повністю, а далі дивитимемося по ситуації, можливо викличемо тільки кухарів для роботи на доставку».

Бари, паби і кав’ярні пропонують знижки за самовивезення страв і напоїв. Частина закладів вичікує перед тим, як приймати рішення про нові формат роботи.

«Ми поки чекаємо. Хочеться зрозуміти реальні потреби людей під час карантину. Щось підказує мені, що і доставка не працюватиме. Сидячи вдома з гречкою, я не замовляю доставку їжі. З супермаркету – так, з аптеки – так, а ось із ресторану – під питанням, – коментує ресторатор Денис Жаткін, засновник пабів “Кеды искусствоведа” у Києві та Дніпрі. – Поки ми працюємо з сервісами доставки, але при тих витратах і тій комісії – це збиток для нашого закладу».

Читайте також: Як карантин вплине на київські бари?

Аналітики Poster дослідили близько 3500 закладів. Дані є агрегованою неперсоналізованою статистикою, і були зібрані у період 5-15 березня.

Компанія відкрила усім закладам, зареєстрованим у системі, безкоштовний доступ на місяць до сервісу Poster Shop. Це хмарний конструктор сайта-вітрини для закладу. В ньому можна створити онлайн-меню ресторану або кафе, а відвідувачі зможуть робити замовлення і оплачувати їх відразу на сайті.

У Києві та Україні від 12 березня запроваджено карантин, який триватиме три тижні. 11 березня Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила поширення коронавірусу COVID-19 як пандемією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button