Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Tyler Callahan / Unsplash

В Іспанії протягом наступних двох тижнів група з 30 музикантів буде виступати в прямому ефірі зі своїх будинків. Виступи пройдуть в рамках Сuarentena Fest – формату заходів мистецьких подій, що з’явилися під час карантину.

Мистецькі заходи першими постраждали через впровадження карантину. Найсимволічнішим є те, що, 12 березня, через день після того, як у білетера, що працював у двох театрах на Бродвеї, виявили коронавірус, губернатор штату Нью-Йорк Ендрю Куомо закликав заборонити всі події для понад 500 людей, включаючи тимчасове припинення всіх шоу на Бродвеї до 13 квітня.

Фото: Rich Fury / Getty Images

За останній тиждень музичні та кінофестивалі були відтерміновані або скасовані, виробництво фільмів припинено. Невдовзі стало зрозуміло, що  мистецтво виконавців – в театрах, рок-клубах, концертних залах і на майданчиках від Бродвея до середніх шкіл – робить тривалу перерву в громадському житті.

Викладачі віолончелі проводитимуть уроки через Skype та FaceTime, викладачі балету викладатимуть хореографію в Instagram Live, а виконавці знаходитимуть винахідливі способи подолання правил карантину: італійський тенор Мауріціо Маркіні співає опери на своєму балконі у  Флоренції. Берлінська філармонія, що буде закрита для публіки до 19 квітня, запропонувала безкоштовний стрім концерту «Бела Барток», який виконуватимуть для порожнього залу.

За попередніми оцінками, фінансові збитки для міст та художників будуть колосальними. Бродвей є одним з найбільших економічних двигунів Нью-Йорка, що в минулому сезоні приніс місту близько 1,8 мільярда доларів від продажу квитків. Закриття його на місяць призведе до збитків у розмірі 100 мільйонів доларів.

Не краща ситуація і з українським театром. Засновниця Дикого театру, Ярослава Кравченко, зробила допис на своїй сторінці у Facebook про те, що ресурс «виживання» театру розрахований на 1,5 місяці. Ведуча обурена «невмілою комунікацією влади щодо вірусу, яка посіяла паніку навіть серед адекватних глядачів». Загалом, за словами Ярослави, у театрі працює більше 100 людей, і для них важливо отримувати регулярні гонорари.

Фото з вистави «Кицюня», Дикий театр

«Зараз, фактично всі творчі одиниці – опиняться на межі виживання. Вількі актори – не мають ніякого соціального захисту, і працюють в незалежному театрі, якого по факту в країні не існує. Я знаю, що і державним театрам не легко. Але ми виявились взагалі незахищеними.
Знімати квартири, їсти, елементарні медичні і транспортні витрати – всі, хто працюють у незалежній культурі – зараз залишаться за бортом», – пише Кравченко.

Наразі Дикий театр можна підтримати через портал Patreon.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button