Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Transport Publiczny

За останні кілька днів кількість пасажирів у метро столиці Польщі знизилася до 15% від звичайного пасажиропотоку, повідомляє ЦТС із посиланням на Transport Publiczny.

28 лютого, до запровадження обмежень мобільності, у метро Варшави проїхало трохи менше 700 тисяч пасажирів. 13 березня, після запровадження обмежень, метро перевезло близько 250 тисяч пасажирів. В наступні дні ця кількість падала й надалі. Зокрема, 16 березня – до 142 тисяч, 18 березня – до 126 тисяч, 19 березня – вже до 107 тисяч.

Цьому сприяло зокрема, призупинення роботи шкіл, університетів, магазинів, ресторанів, кафе, розважальних закладів. На вулицях значно поменшало автомобілів.

Від сьогодні, 23 березня, у Варшаві зменшують кількість випусків та інтервали потягів метро, автобусів і трамваїв.

Натомість із Лондона повідомляють про натовпи пасажирів у метрополітені. Хоча з 20 березня було закрито 40 станцій, у ЗМІ та соцмережах публікують численні фото й відео переповнених вагонів метрополітену. Як видно з фото, маски носить абсолютна меншість.

У Великій Британії наразі зафіксовано понад 5600 випадків зараження коронавірусом, понад 280 хворих померли.

Фото: facebook.com/george.souvlis

У Києві, за словами мера Віталія Кличка, вирішили піти шляхом китайського Уханя, запровадивши суворі обмеження у громадському транспорті. Так, 17 березня повністю припинило роботу метро. З 23 березня кількість маршрутів наземного транспорту скоротили до 17, користуватися ним можна лише за перепустками.

Європейська правда опублікувала статтю про обмеження громадського транспорту в різних містах Європи, уражених пандемією коронавірусу. Так, у Мілані, Італія, спершу обмежували користування метро, але через скупчення людей відмовилися від цього. Натомість суворо контролюють переміщення людей на вулицях міста. Поліція зупиняє перехожих, опитує про мету пересування, може зателефонувати роботодавцям. Як наслідок, наповнення міланського транспорту впало на 90%.

Так само в італійському регіоні П’ємонті з маршрутів знято 80% рухомого складу через відсутність пасажирів і задля захисту працівників.

Аналогічно в Парижі спершу практично не вносила корективів до графіків громадського транспорту. За кілька днів жорсткого карантину попит серед пасажирів упав настільки, що зараз у столиці Франції їздить лише кожен другий трамвай і потяг метро. Автобуси курсують на рівні 70% від звичайного.

У Мадриді завдяки забороні на вихід з дому без життєво важливих потреб пасажиропотік впав на 90%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button